Camping Wildberg

+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 34 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

35 Reviews over Wildberg

• 9Daniëlle De jong10-08-2021

Geweldig

De ligging van de camping is heel prachtig, er is veel te doen in de omgeving en de bergen zijn mooi. Het sanitair is prachtig. Geen woorden voor. De hygiëne is goed verzorgd en de wastafels zijn mooi. De prijs is veel te weinig voor de mooiheid van de camping. Mijn kinderen konden zich vermaken en de WiFi was prima volgens hun. Mijn kinderen houden van stenen zoeken en er was een beekje dus daar konden ze mooi van profiteren. Het zwembad was minder leuk. Geweldige camping!

• 9Fam. B.15-08-2020

Mooie camping met prima ligging!

Een camping met veel pluspunten. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk! Ze helpen je met alles en ze gaan elke ochtend en avond de paarden en ezels uit de wei halen met alle kinderen die willen helpen.

Het zwembad is prachtig, ook de ligwei is mooi. Het beekje geeft een leuk geluid en de kinderen kunnen er fijn in spelen. Het sanitair is fantastisch! Nog nooit meegemaakt dit, zo mooi!

Een nadeel vonden wij dat er weinig begroeiing is. Vooral het nieuwe gedeelte met veel grind vonden wij echt niet gezellig. Wij stonden in de rij van plek 9 t/m 13, echt wel ruime plekken en iets meer begroeiing.

Waar er normaal meer nederlanders zijn uit de verhalen te lezen waren er nu maar een stuk of 5 gezinnen. Er waren nu veel mensen uit Duitsland en Italië die maar een paar dagen bleven. Misschien ook door alle corona perikelen? Tips voor omgeving; -Wandeling bij Pfeitlerkofel -lago di braies -Toblacher see -natuurpark fanes sennes prags

• 8Zegers07-08-2020

Leuke camping

De camping heeft een oud en een nieuw deel. Het nieuwe deel heeft plaatsen met alleen grind en geen begroeiing. Daar staat ook een prachtige nieuw sanitair gebouw. Luxe en van alle gemakken voorzien. Het oude deel heeft meer begroeiing en dus ook iets meer schaduw wat in de hete zomers wel erg fijn is. Er lopen continu kippen en hanen over de camping en dat is grappig maar geeft ook overlast door veel vliegen want kippen poepen overal. Pal naast de camping ligt een spoorlijn waar meerdere keren per uur een trein voorbijkomt. In de nacht niet gelukkig. Het geluid van die trein valt mee en het went snel.

• 9Marianne29-07-2020

Heerlijke camping met prachtig nieuw sanitair

Prachtig splinternieuw sanitair. Je weet niet wat je ziet. Douches zijn groter dan badkamer thuis. Mooi aangelegd zwembadje. Vriendelijk personeel. Wij hadden een grote plek boven naast het sanitair, voor wat schaduw. In de ochtend kleine wandeling naar de bakker. Voor de iets oudere kinderen op een bergje een blokhut waar ze kunnen spelen. Verder allerlei dieren, lama's, linies, cavia's en kippen. Naast het zwembad een snelstromend beekje waar je dammetjes kan maken. En pluspunt: waar de hond ook even heerlijk kan afkoelen.

• 9Fam van Beek03-06-2020

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

Een fijne middelgrote camping, gericht op het gezin. Wij stonden op het nieuwe gedeelte, boven het sanitair. Nog wat kaal afgelopen jaar, maar voor Italiaanse begrippen redelijk ruime plekken. Het sanitair is geweldig, mooi, ruim, altijd warm water. Voor onze dochter was deze camping hemels. Veel (Nederlandse) kinderen, een (koud!) zwembad en een flinke speeltuin. Elke ochtend en avond mogen de kinderen de ezels en pony's verzorgen en naar de weide brengen of van de weide halen. Er is veel te zien en te doen in de omgeving, nadeel was wel dat we daarvoor meestal wel met de camper van de camping af moesten.

• 10Fam. Blokhuis07-08-2018

Volgend jaar weer!

Super leuke kleine camping. Zeer schoon, net onderhouden door de familie zelf. Rustig gelegen aan de rand van het dorp St Lorenzen. Mooi klein zwembad en een aantal zeer mooie plekjes aan een snel stromende beek. Loslopende kippetjes en haantjes....zeer gezellig. Uitvals basis voor het mooie pustertal met de gratis verstrekte openbaar vervoerkaartjes. Winkels en restaurants op loopafstand 500 m. Zeer veel georganiseerde activiteiten door de regio Pustertal. Treinstation op loopafstand 500m. Alles in de omgeving zeer makkelijk met fiets te doen. Prachtige fiets en wandelroutes door de regio heen. Culinaire marktjes, prachtige lokale wijnen en zeer goed eten voor een italiaans prijsje. De camping is vol bezet tijdens hoogseizoen. Receptie open van 09.00 tot 19.00. Bellen vooraf voorkomt teleurstelling.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Vanderwiel02-08-2018

Authentieke camping, centraal gelegen

Camping met plussen en minnen: ontvangst en behulpzaamheid van de receptie zijn prima, sanitair is schoon en in orde, zwembad is ook prima, loopje ‘s ochtends naar dorp voor broodjes heeft wel iets (authentiek bakkertje, slager en goed ingerichte supermarkt). Wat ons tegenviel waren de krappe plaatsen zonder schaduw en hoe Medecampinggenoten daar mee omgaan - daardoor leek je soms op een parkeerplaats te kamperen. Verder zijn de kippen ook iets te rustiek: poepen overal en geven stank-overlast. Conclusie: aanrader van camping maar zorg dat je zorgvuldig een plaatsje zoekt, liefst achter het zwembad.

• 8Frank23-08-2017

heerlijke camping

Mooi gelegen camping, goede uitvalsbasis voor wandelingen, fietsen. Dorpje op loopafstand met een supermarkt,bakker en slager die niet duur zijn. Geen verdere faciliteiten op de camping. Erg leuk en idyllische zwembad. Kinderen vermaken zich zonder animatie prima met alle dieren en leuke speeltuinen en 'outdoor' dingen. Klimmen, kluiteren en in het riviertje naast de camping. Sanitair was schoon, Erg mooie en nette camping met vriendelijke, behulpzame eigenaren. En het gebruik maken van het treintje (station op 3 min lopen) en bussen was ideaal waardoor je heel zuid tirol met het openbaar vervoer gratis kan verkennen!!(kaartjes kregen wij bij de receptie)

• 5Anne09-08-2017

Nooit meer

Camping is erg vol, kleine plekken, aan het treinspoor, weinig faciliteiten, slechte service

• 9s.gielkens15-07-2017

Hele mooie nette,schone,rustige camping.

Mooi gelegen camping, goede uitvalsbasis voor wandelingen, fietsen. Op 5 min. loopafstand een supermarkt en bakker. Geen restaurant of winkeltje aanwezig op de camping(heb ik ook niet gemist). Verder een mooi zwembad, allerlei dieren die in de weide of gewoon over de camping lopen. Om 9.00 gaan de paardjes en ezels vanuit de stallen de weide in ,de kinderen mogen daarbij helpen, erg leuk. Voor de kinderen is er een zwembad, beekje en speeltuin om zich te vermaken.Sanitair was altijd schoon, ook in de laatste week toen de camping vol stond. Er loopt wel een spoorlijn langs de camping waar een keer in het uur een klein treintje voorbij komt, vonden wij persoonlijk niet hinderlijk en de kerkklok die om 7.00 afgaat is een mooie wekker, hoort helemaal bij het gebied, wij vonden het juist wel iets hebben. Ik zou deze camping aan iedereen aanraden. Gewoon een erg mooie en nette camping met vriendelijke, behulpzame eigenaren. Wij gaan er zeker nog een keer heen!

• 9Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar