Camping San Cristoforo

Camping San Cristoforo
8,1

221 reviews over Camping San Cristoforo in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een geweldige vakantie! Het is een leuke camping, wel vooral voor kinderen onder de 13, al hebben de oudere kinderen die we kennen zich ook prima vermaakt. De stacaravans waren prima en het personeel van touroperator heeft ons goed geholpen toen bleek dat we niet naast onze vrienden stonden (wat we wel gevraagd hadden) Zeker de Trento kaart aanschaffen, daardoor zijn veel uitjes in de omgeving gratis. Aanraders zijn de Pannarotta (rij hier op vanuit Levico, dat is een minder gevaarlijke weg), Verona, Kasteel van Pergine (lopend vanaf het dorpje 1 km steil omhoog) en l'orridor de ponte alto (geregeld vanaf de camping). Eten bij het restaurant is heerlijk en ook de happy hour hier was leuk. Het water in het zwembad is aan de koude kant, maar het meer van caldonazzo was heerlijk! (wel waterschoenen mee nemen) Genoten van de omgeving en de camping!!!

Leuke, gemoedelijke camping met prachtige omgeving

Robbie Van ankum
5-9-2018

Hele prettige camping met een voor kinderen erg veilige en fijne omgeving.

Het zwembad is super schoon. Groot genoeg, met een leuk deel voor de kleintjes. Er ligt kunstgras omheen. Niet glad en makkelijk schoon te houden, perfect! De badmeester is een highlight. Deze jongen verstaat zijn vak. Overigens is al het personeel vriendelijk en behulpzaam op deze camping.

Het meer is echt dichtbij. Eerste ligstrandje op 3 min lopen.

Broodjes perfect op de camping, bakkertje op 5 min lopen is een alternatief. Het restaurant op de camping is goed! Afhaalpizza en pasta mogelijk.

Wij verbleven in een waikiki stacaravan wat een mooie ruime caravan is met een mega veranda die je af kan sluiten. Echt perfect!!

Toiletgebouw deed schoon aan.

Nadeel: bepaalde Vacansesoleil caravans staan te dicht op elkaar F2F.

Verwacht geen Gardameer-mega camping, maar een hele gemoedelijke kleine(re) camping met veel mogelijkheden om leuke activit. te ondernemen.

Helemaal top

familie koop
4-9-2018

wij zijn hier op vakantie geweest met onze dochter van 6 en zoontje van 4, deze hebben zich hier perfect vermaakt met de animatie, de meiden van de animatie deden goed hun best om iedereen erbij te betrekken, ook word er goed opgelet bij het zwembad door de badmeester, deze staat ook altijd voor iedereen meteen klaar!

de mensen bij de receptie helpen je super goed en zijn ook heel erg vriendelijk en helpen je ook graag met alles.

Hier op de camping wordt ook hard aan alles gewerkt zodat alles in orde is voor iedereen.

je kunt eten bij het restaurant bij de camping, la darsena, leuke bediening en heerlijk eten.

wij zijn hier nu voor de eerste keer geweest maar komen zeker weer terug !

Gezellig en gemoedelijke camping

Jorrit
4-9-2018

Dit was voor mij de eerste keer dat ik hier ben geweest. Mijn kinderen hadden het heel erg naar hun zin bij de animatie, ze vonden het zo leuk. Daarnaast werken er aardige en gezellige mensen bij de receptie die je altijd begroeten, en ook de badmeester die altijd paraat staat als een kind huilt bijv. Je kan er ook lekker eten bij het restaurant La Darsena, zeker een aanrader. Het uitzicht is ook adembenemend, van de bergen om je heen.

Leuk voor een keertje

Familie
23-8-2018

Leuke camping met super vriendelijk personeel. Mooie grote staanplaatsen en heerlijk meertje gelijk buiten de camping. Animatie stelt niet veel voor maar meiden zijn wel echt gek op de Kids. Nadeel is dat het s avonds erg rumoerig is met schreeuwende en rennende kinderen en feestjes net buiten de camping.

Nooit meer

Dijkink, Danny
21-8-2018

Ik kom al ruim 10 jaar op deze camping, maar ik heb het nog niet zo slecht als dit jaar meegemaakt.

Het zwembadje was vies door kapotte pomp, ook zat er zoveel chloor in de zwembaden dat de gouden sieraden van mijn vrouw helemaal zijn uitgeslagen zodat ze bij de juwelier schoon gemaakt moeten worden. Kosten hiervan zijn ongeveer €30,-. Verder waren de zwembaden erg koud. Het meer van Caldonazzo (ligt er 50 mtr vandaan) is veel warmer. De exploitant van de camping probeerde alles zo goed mogelijk op te lossen, maar was hier niet bekwaam genoeg voor. Ook is er een groot probleem met jeugd die tot 's Avonds laat door de toiletten en douches rennen en schreeuwen. Dit werd na melding gelukkig snel door de bewaking opgelost.

Fijne vakantie gehad op deze top camping.

VDPeppel
20-8-2018

Wij waren met 2 jonge kinderen (6 en 11) en hebben erg genoten. De camping is erg gemoedelijk, hele fijne sfeer. Camping is ook erg schoon. Sanitair gebouw is wat verouderd maar super schoon, niks mis mee! Personeel is erg vriendelijk. Bij de receptie kun je voor 15 euro een trentino kaart halen waarmee je gratis met het openbaar vervoer kunt reizen én tot veel kastelen en musea ook gratis toegang hebt.. echt een aanrader! Door deze kaart hebben wij super veel in de omgeving kunnen zien. Ook een aanrader zijn de watervallen en het raften dit vonden de kinderen ook helemaal leuk. De omgeving is sowieso erg mooi. We hebben ook een dag fietsen gehuurd op de camping en zijn gaan fietsen, prachtig! De animatie is Top, voor de kleintjes maar ook voor wat oudere kinderen! Er zijn leuke activiteiten en het animatie team probeert iedereen er leuk bij te betrekken. Zijn erg enthousiast.

Het zwembad ziet er goed uit, top badmeester!

Gezellig, relaxt en gastvrij

Nieske Schimmel
13-8-2018

Hele gezellige camping voor het hele gezin. Super vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. Mooie omgeving en het meer is een fantastische aanvulling op het zwembad.

Sanitair was genoeg voor alle gasten en werd de hele dag door schoongehouden.

Onze jongens van 11 en 13 hebben zich prima geamuseerd, zelfs met de kinderdisco.

Vanaf elf uur is het echt stil op de camping, mocht je nog zien te kletsen dan komt de nachtwaker je vriendelijk vragen het stil te houden.

Wij hebben nog nooit een camping met dan één keer bezocht, maar dit wordt de uitzondering...

Tip: neem je fiets mee. Voor sportievelingen mooie bergroutes en voor de recreanten een fietspad langs de beide meren

Prima camping in mooie omgeving.

Prima camping!
9-8-2018

Prima camping met (voor Italie) voldoende ruimte plekken. We hebben 1 nacht op een standaard plek gestaan en voor de de rest van de week op een comfortplaats. Zeker de comfortplaatsen zijn groot genoeg, zeker als je de auto op de P-plaats zet (niet altijd genoeg ruimte). Zwembad is alleen onze jongste geweest. Prima bad, niet bijzonder. We zijn iedere dag naar het meertje geweest. Klein stukje lopen, maar niet te ver. Het 3e strandje vanaf de camping is een hondenstrandje. Volgens de borden moeten de honden aan de lijn blijven maar de strandwacht zegt er niets van als je de hond los laat spelen in het water.

Sanitair oogt wat verouderd maar is wel altijd schoon, voldoende papier, warm water, harde straal.

Er staan heel veel tenten en stacaravans van touroperator. De tenten staan allemaal bij elkaar in een straatje. Dat geeft een wat strak beeld, niet het rommelige van een camping.

Veel kleine kinderen, minder pubers.

Fijne overzichtelijke camping, wij hadden een Waikiki caravan (117), die was nieuw, compleet uitgerust met airco en horren. Bedden waren goed, fijn was dat we de keus hadden voor een bed van 160x200 (ipv 140). De veranda is heerlijk, is dmv schuifpoort af te sluiten, ideaal voor kleine kinderen. Doordat het af en toe (m.n. savonds) flink kan regenen en onweren kun je dan toch buiten zitten. Zwembad is klein maar doordat je ook kan zwemmen in het meer verdeeld het zich wel. Het kunstgras rondom het zwembad is schoon en prettig. Bij de receptie volop info over omgeving, Trentino kaart een aanrader. Bakker om de hoek, ook kun je brood halen bij receptie maar bij bakker meer keus. Omgeving is prachtig, veel te zien en te doen. Veelal kleinere kinderen op camping, daarvoor savonds rustig. Onze twee pubers hebben zich gelukkig prima vermaakt doordat er een aantal kinderen van hun leeftijd ook waren maar anders zou meer afleiding welkom zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Cristoforo in San Cristoforo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Cristoforo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.