Camping San Cristoforo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Verouderde camping maar super voor de kids

Sabine
9-6-2018

Geboekt via touroperator. We sliepen in zon tent. Gelukkig kunnen we goed kamperen. De tenten staan wel dicht op elkaar, je kan de gesprekken van je buren afluisteren. Maar soms is dit ook wel gezellig (ligt eraan wie je naast je hebt). Het zwembad is saai en ijskoud. Het sanitair is erg verouderd en niet altijd even schoon. Water is vaak koud. Verder is de animatie van touroperator echt super top! Mijn dochter kon niet wachten tot ze weer de mini-disco kwamen doen. Het meer waar de camping aan grenst is aan de overkant, is heerlijk water. De camping heeft een soort van privé standje maar je kan overal wel lekker liggen. Het is geen grote camping, heel gemoedelijk. Geen auto's dus de kinderen zijn heerlijk vrij. De stacaravans zagen er wel echt heel mooi uit!!

Heerlijk!

Linda
20-4-2018

Een compacte, overzichtelijke camping. Weinig gebruik gemaakt van het zwembad, het water is erg koud en was troebel. Het meer ernaast is echt heerlijk! De ligging van deze camping is ideaal voor uitstapjes in de omgeving. Met de Trentino Guest Card kun je gratis met de trein en krijg je korting op diverse uitstapjes. De bedden in de huurtenten zijn heel hard, hierdoor is het slapen wat minder prettig, maar verder alles aanwezig in de tent, en ze zijn lekker ruim.

Wij gaan dit jaar weer omdat we nog niet uitgekeken zijn in de omgeving.

Fantastische camping.

Dhr. Reinerink.
26-2-2018

Mooi gelegen camping bij het caldonazzomeer. Wij hadden een sta-plaats voor onze caravan. Auto kon gestald worden op de parkeerplek alsook op een parkeerplaats bij de ingang. De omgeving leent zich uitstekend voor fietstochten. Op de camping is animatie voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Zwembad op de camping aanwezig evenals een restaurant waar voor weinig heerlijke pizza's kunnen worden gegeten en ook afgehaald. Bakker op korte loopafstand van de camping met heerlijk brood. Met de trein rechtstreekse verbinding met Venetië is een aanrader. In hoogseizoen veel Nederlandse gezinnen met kinderen.

Fijne camping

willemijn
11-9-2017

De ligging van deze camping is ideaal: aan het meer, vlakbij wat grotere stadjes en vlak bij het station.

Sanitair oké, niet superdeluxe maar gelukkig geen muntjes oid voor de douche.

Enige minpuntje vonden wij dat we vlak bij het (enige) douchegebouw van de camping zaten dat door de kinderen ook gebruikt werd als hang out. Het kabaal ging zeker tot 23 uur door. Maar zolang je hier niet in de buurt zit, heb je daar minder last van, denk ik.

Restaurant is lekker en er was altijd plek! Leuk barretje ook tegenover de camping, waar je lekker een ijsje kunt eten of cappuccino kunt drinken.

Yosan
9-9-2017

Geweldige camping waar je echt vakantie kunt vieren.

Wij zaten in een tent van reisorganisatie hadden een pracht plek.

Vriendelijke mensen, ook de beheerders.

Eten kan je geweldig bij La Darsena.

Komen volgens jaar weer terug.

Het enige minpuntje zijn de douches, die zijn niet dicht te draaien en kosten dus onnodig veel water.

Heerlijke vakantie gehad!

Hanna
8-9-2017

In augustus hebben we een weekje op de camping verbleven met onze camper. We waren nog nooit in het noorden van Italie geweest dus dit wilden we graag gaan ontdekken. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en mochten we kiezen uit nog 3 plekken die vrij waren op de camping. We hadden een plekje achter op de camping tegen de heg aan. Het toiletgebouw was vlakbij ons, maar deze is ook midden op de camping gelegen en gezien het een kleine camping is is die vanaf elke plek makkelijk te bereiken. De douches en wc’s werden vaak schoon gemaakt en waren verder prima. De camping heeft een eigen privestrand en op de weg hiernaartoe is het gewone strandje en een speciaal hondenstrand. We hebben lekker gegeten bij het restaurant naast de camping en in het restaurant bij Lido (privestrand).Bij de receptie hebben we nog een trentino guest card gekocht voor 15 euro en hiermee konden we gratis met de trein reizen, hier hebben we veel gebruik van gemaakt omdat we liever de camper op de camping lieten staan. Tips in de omgeving: Het stadje Trento, hoofdstad van de provincie en een halfuurtje met de trein. We hebben lekker gewinkeld, het kasteel buonconsiglio bezocht en met de kabelbaan omhoog met uitzicht over de hele stad. Beiden waren met de trentino kaart gratis. Ook zijn we met de trein naar Verona geweest, dit is wel twee uur maar de reis ernaartoe was al prachtig door de bergen. Al met al vonden we het een heerlijk rustige camping, ondanks dat we er in het hoogseizoen waren en er veel animatie aanwezig was hebben we hier geen last van gehad en lekker kunnen uitrusten.

Pluspuntje: de camping is autovrij, wat de camping een leuke sfeer geeft en overzichtelijk maakt.

Verrassende camping, topteam touroperator!

De Haan
3-9-2017

Prima, niet al te grote camping. Meer op ongeveer 100 meter afstand, met meerdere strandjes. In de omgeving veel te doen, met onder andere de Trento Card, verkrijgbaar bij de receptie voor 15 euro voor het gehele verblijf, voor het hele gezin. Personeel van de camping vriendelijk en zeer behulpzaam. Net zoals het topteam van de toruoperator, attent, aanwezig, kundig, behulpzaam! Een camping om nog eens terug te komen.

Heerlijke vakantie, buren erg dichtbij

Alex
2-9-2017

Wij stonden in een nieuwe stacaravan Waikiki met een overdekte veranda (nr 79). De veranda stond op 1,5m van de buren, je kijkt letterlijk bij elkaar op het bord. Er is bijna geen ruimte om te bbq'en bij deze caravans, omdat je om de caravan geen ruimte meer hebt..

Verder is is het een hele gezellige camping dichtbij een heerlijk meer. De animatie is prima verzorgd, al zijn de meeste activiteiten op het meer voor 10/11+.

Top camping op een geweldige plek

Margreet
27-8-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken op deze camping gehad.

De ligging is perfect en ideaal voor uitstapjes.

Camping ligt direct aan het heerlijke meer.

Camping is klein en daardoor overzichtelijk . Broodjes verkrijgbaar op de camping maar ook bij de bakker op de hoek,met ruime keus aan lekkernijen . Wij hadden de Fiji 1 gehuurd via touroperator, deze vonden we niet heel ruim en slechte bedden.. De volgende keer gaan we voor een iets ruimere mobile home. Ook staan de plekken wel erg dicht op elkaar maar dat is geloof ik gebruikelijk in Italie.

Sanitair zag er ook keurig uit en werd vaak schoongemaakt, al hoefden wij er geen gebruik van te maken,maar wij zaten er pal tegenover.

We hebben een Trento kaart gekocht voor €15,-, verkrijgbaar op de camping ,en hiermee vele uitstapjes met de trein gemaakt naar o.a Trento.. Kortom.. een top camping op top locatie..

Fijne camping

Gaby
27-8-2017

Een kleine camping, wat ideaal is met (kleine) kinderen. Vlakbij het meer, die heerlijk helder en niet te koud is. In het restaurant kan je heerlijk eten voor niet al te veel geld. Groot zwembad met een kindergedeelte. Het water was alleen erg koud en troebel...... Een glijbaan zou wel leuk zijn voor de kinderen. Er zit een goede bakker op loopafstand. In de omgeving kan je lekker wandelen, maar ook naar verschillende stadjes. Met de Trentokaart kan je met het hele gezin met de trein en gratis in verschillende musea. Veel animatie en ze zijn ook lekker enthousiast. Elke avond mini disco, 3 avonden in de week een avondspel, knutselen en elke woensdag pizza bakken enz.

Het sanitair is wel aan vervanging toe. Ik miste ook een goed hek (met een deurtje met kinderslot) om het zwembad heen. Kinderen kunnen zo naar het zwembad lopen. De speeltuin zit naast het zwembad, waardoor ik het niet prettig vond om mijn kinderen daar alleen te laten spelen.

Verder een hele fijne camping. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Cristoforo in San Cristoforo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Cristoforo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping San Cristoforo scoort een 8.05 uit 10 op basis van 205 reviews.