Appartement Kuentnerhof

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Kuentnerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Kuentnerhof in het Nederlands

Prachtige en comfortabele vakantiewoning

M. Borys
2-7-2013

De appartementen Kuentnerhof zijn schitterend gelegen, luxe, comfortabel en compleet ingerichte appartementen op een wonderschone plaats met een dito uitzicht. De gastgevers zijn zeer vriendelijk en professioneel. Ook de omgeving is schitterend. Aan te raden!

Gereisd Met partner in juni 2013

Verzorgde vakantiewoning met schitterend uitzicht

joling
8-1-2013

Op enige hoogte vanaf Innichen gelegen appartement met schitterend uitzicht op Innichen en de skipistes. Netjes en licht. Broodjesservice en boerderijproducten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kuentnerhof in San Candido - Innichen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kuentnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.