Reviews over S. Sigismondo (St. Sigmund)

Super hotel

Tuin,
    3-5-2010

Heel goed hotel licht aan een doorgaande weg ideaal voor uitstapjes

waren hier met een groep. Kamers zijn goed en het eten is uitstekend.

Het echtpaar dat het hotel beheerd zijn zeer gastvriendelijk proberen er alles aan te

doen om er een geslaagd verblijf van te maken.

vriendelijk en gastvrij

Volders-naeten,
    8-7-2009

Sigmunderhof ligt langs de baan van de Brennerpas naar Bruneck. Het is een hotel met een dertigtal kamers. Tijdens ons verblijf (van 22 tot 29 juni) was dit hotel maar aan de lege kant. Buiten ons verbleef er nog één ander gezin. Nochtans is men er zeer vriendelijk, het eten lekker en kan je er vanuit het hotel mooie wandelingen maken. De bosrijke omgeving brengt je tot hoogtes van 1600 meter. Je vind er geen bergliften en dat is misschien de oorzaak van dat het kalm was.