Hotel Mercure Nerocubo Rovereto

ItaliëTrentino en Zuid TirolRovereto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mercure Nerocubo Rovereto voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Mercure Nerocubo Rovereto

• 10Marco Vitali28-12-2017

Ottimo soggiorno

Posizione strategica per brevi soggiorni. Camera accogliente con arredamento moderno e ogni comfort, letti comodi. Personale cordiale e professionale, colazione varia e abbondante. Rapporto qualità prezzo buono.

• 8Betty07-01-2017

Heel goed hotel. We hadden een grote hond bij ons.

Erg gelachen om het doorkijkraam tussen slaapkamer en badkamer, je keek zo in de douche. Mooie kamer, prima.

• 8Gerwin07-09-2015

Prima kamer

Kamer was keurig. Goede bedden, airco en ondanks het tussen de autostrada en het spoor ligt, geen lawaai. Jammer was dat we er op zondag verbleven en de bar en restaurant gesloten was.

• 9Nadia07-08-2015

Goed hotel

Het is een goed hotel vlakbij de snelweg. Het hotel heeft een prima restaurant en de kamers zijn mooi en schoon. Niks op aan te merken.

• 8S.12-08-2014

Goed overnachtingshotel!

Op weg naar vakantieadres in Italië hier overnacht. Ligt zeer dicht bij snelweg, geen geluidsoverlast. Modern nieuw hotel met mooie kamers. Naast hotel zit restaurant waar je prima kunt eten. Ontbijt ,'s ochtends zeer uitgebreid en goed, zelfs prosecco voor de liefhebber! Het is mogelijk (van tevoren wel raadzaam om te reserveren) om de auto inde parkeergarage van het hotel te zetten. Prijs hotel is gunstig ( door lid te worden van mercure hotels ontvang je nog extra korting).

• 9Mike Mevissen03-09-2010

Perfect overnachtingshotel

Prima hotel om te overnachten na de Brenner, heel luxe afwerking, attent personeel (we kregen een grotere kamer omdat we een baby hadden). Ontbijt valt zoals in heel italie tegen, goede bar in hotel, iets te duur (maar wel goed) restaurant naast het hotel. je kunt Rovereto ingaan maar de meeste restaurants openen pas om 19:30 en met kids is dit lastig. 500 m van autosnelweg.

Hotel Mercure Nerocubo Rovereto info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV