Hotel Mercure Nerocubo Rovereto

Hotel Mercure Nerocubo Roveretosterstersterster

9.3Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Rovereto

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nerocubo Rovereto voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Mercure Nerocubo Rovereto

• 2017
    8Betty07-01-2017

Heel goed hotel. We hadden een grote hond bij ons.

Erg gelachen om het doorkijkraam tussen slaapkamer en badkamer, je keek zo in de douche. Mooie kamer, prima.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• Oude reviews

8Gerwin07-09-2015

Prima kamer

Kamer was keurig. Goede bedden, airco en ondanks het tussen de autostrada en het spoor ligt, geen lawaai. Jammer was dat we er op zondag verbleven en de bar en restaurant gesloten was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Nadia07-08-2015

Goed hotel

Het is een goed hotel vlakbij de snelweg. Het hotel heeft een prima restaurant en de kamers zijn mooi en schoon. Niks op aan te merken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8S.12-08-2014

Goed overnachtingshotel!

Op weg naar vakantieadres in Italië hier overnacht. Ligt zeer dicht bij snelweg, geen geluidsoverlast. Modern nieuw hotel met mooie kamers. Naast hotel zit restaurant waar je prima kunt eten. Ontbijt ,'s ochtends zeer uitgebreid en goed, zelfs prosecco voor de liefhebber! Het is mogelijk (van tevoren wel raadzaam om te reserveren) om de auto inde parkeergarage van het hotel te zetten. Prijs hotel is gunstig ( door lid te worden van mercure hotels ontvang je nog extra korting).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Mike Mevissen03-09-2010

Perfect overnachtingshotel

Prima hotel om te overnachten na de Brenner, heel luxe afwerking, attent personeel (we kregen een grotere kamer omdat we een baby hadden). Ontbijt valt zoals in heel italie tegen, goede bar in hotel, iets te duur (maar wel goed) restaurant naast het hotel. je kunt Rovereto ingaan maar de meeste restaurants openen pas om 19:30 en met kids is dit lastig. 500 m van autosnelweg.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

0 tips over Hotel Mercure Nerocubo Rovereto