Appartement Oberegghof

• 9.5Inrichting
  • 10Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Oberegghof

• 10janfrijters03-07-2012

Fantastische plek !!

Wij hebben net 14 dagen genoten op de Oberegghof. Een hele mooie plek om te verblijven, mooie appartementen, mooi zwembad, vriendelijke eigenaar, leuk dorp, etc. De omgeving is fantastisch om te wandelen met hele mooie Almhutten in de bergen. Een leuk klein dorp met supermarkt en restaurants, wel even een stukje lopen, maar allemaal goed te doen.

• 10Lutgart Van Moorsel04-02-2010

Fantastisch !

Dit domein "vakantie op de boerderij" ligt in het Passeiertal. Héél rustige en voortreffelijke ligging in Riffian, met een mooi panoramisch zicht op Merano en omgeving. Heel kindvriendelijk. Héél gastvrije eigenaars waar je steeds terecht kon voor informatie. Vers fruitsap van de eigen oogst, zelfgemaakte confituur en af en toe ook een lekker stuk gebak, stonden steeds ter beschikking. Vanaf het zwembad heb je tevens een mooi uitzicht. De terassen zijn zéér ruim en voorzien van mooie teaken tuinmeubelen. Het appartement Laugen, waar wij verbleven, beschikt over alle nodige comfort, ook qua keukenuitrusting. Enig minpuntje: we hadden wel wat last van vliegen in het appartement; een vliegenraam zou hier zijn dienst zeker goed bewijzen. Dit agriturismo is in elk geval ideaal gelegen voor wandelingen in de buurt maar ook voor uitstappen in de verdere omgeving. Wij vonden het alvast een zalige, rustige vakantie (2 weken) met onze Tibetaanse Terrier. Kortom een AANRADER !

Appartement Oberegghof info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij