Sorteren

Reviews over Revò

Superlocatie!

Hella
    28-7-2014

Dit hotel is vorig jaar pas geopend. De eigenaren zijn erg ambitieus, met name v.w.b. het restaurant. Het eten is goed, maar maakt de pretenties niet helemaal waar, bovendien zijn de prijzen wat aan de hoge kant.

Dit hotel moet het hebben van zijn fantastische ligging aan het meer, met een werkelijk geweldig uitzicht hierover. En natuurlijk van de kamers, die zijn high-tech ingericht en van alle gemakken voorzien, schoon en ruim, voor een alleszins redelijke prijs. Alleen vervelend dat de (vloer) airco niet goed werkt, dat valt bij zo'n - nieuwe - kamer dan weer tegen.

Het personeel is allemaal even vriendelijk, niks is ze te veel, het ontbijt is goed al moet je geen gewone koffie vragen want die is echt vreselijk, maar op verzoek brengen ze ook een heerlijke cappuccino.

In de omgeving zelf is niet veel te beleven, als je niet in het hotel wilt eten moet je al gauw naar Cles.