Hotel Panoramahotel Unterinnerhof

Hotel Panoramahotel Unterinnerhof

Kleine hotelsWeer vandaag13°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramahotel Unterinnerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Panoramahotel Unterinnerhof in het Nederlands

Naar dit ‘hotel’ gaan wij zeker niet terug!

Ben van der Wielen
18-8-2017

Kamers zijn zeer klein. Geen airco, geen koelkastje en een Tv’tje ter grootte van een postzegel (164 Italiaanse zenders en 3 Duitse). De douchecabine is uiterst klein; men kan de benen niet wassen want als men bukt dan drukt men met het achterwerk de douchedeurtjes uit de sponningen. Veel te douchen valt er trouwens niet want 80% van de tijd was er geen warmwater en geregeld zelfs helemaal geen water. Meerdere malen aan de eigenaar gemeld maar deze ondernam geen actie. Het is dat wij het volledige verblijf al vooruit betaald hadden anders waren we opgestapt! Het stikt er van de vliegen in de eetzaal. Vliegen op de vleesschalen, yoghurt schalen, brood, etc.. Erg onhygiënisch en onsmakelijk. Meerdere malen aan de eigenaar gemeld maar deze ondernam geen actie. Op de website van het ‘hotel’ staat: Rookvrij. Nou niet dus, op de kamers staan asbakken en alles op de kamer stinkt naar sigarettenrook. Op de website van het ‘hotel’ staat: Geen huisdieren. Niet waar; gasten hadden honden bij zich. Het internetsignaal was zeer zwak en viel ook nog eens frequent uit. Het ‘hotel’ ligt geïsoleerd op een steile bergweg die ’s avonds onverlicht is. Men kan er na het avondeten niet wandelen want op die weg rijdt men als gekken. ’s Avonds zit men in het ‘hotel’, waar niets te doen is, eigenlijk opgesloten want het is te gevaarlijk om de bergweg in het donker op of af te rijden. Op de website van het ‘hotel’ staat: Traditionele Tiroolse keuken. Niet dus. Op woensdag en zaterdag is er alleen maar pizza en de overige dagen schnitzel met sla. De omgeving (Dolomieten) is er schitterend en wij zullen beslist nog eens naar dit gebied terugkeren maar naar dit ‘hotel’ zeker niet. Dit is geen hotel maar een pension.

Redelijk hotel, goede kamer

Karin
7-8-2017

Ontbijt is sober, iedere dag hetzelfde en avondeten is ook sober en vrij weinig. Bediening is chaotisch

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

• AdresOberplatten 13, Renon (Ritten) 39050(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramahotel Unterinnerhof in Renon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramahotel Unterinnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.