Hotel Bergblick

• Sauna

9 reviews over Hotel Bergblick

• 2018
    10J.L. Zandee11-09-2018

Zeker een hotel om nog eens terug te gaan.

Het hotel is zeer netjes. de mensen zijn vriendelijk. bereid om je te helpen en uitleg te geven.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Gerda en René18-07-2017

Een hotel, de moeite waard

Hotel Bergblick is gelegen op 1250m hoogte in de vallei van de Ratschingerbach. Het beschikt over 48 ruime kamers verspreid over de voor- en achterkant van het hotel. De voorkant kijkt uit over de vallei, de achterzijde kijkt tegen een steile helling en een bouwwerf aan. In dit hotel voel je je meteen thuis door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Het ontbijt is degelijk en uitgebreid en bij het avondmaal krijg je een vijf-gangenmenu aan tafel geserveerd (op zondag 6-gangen). Op woensdag is er een barbecue voorzien. Het enige minpuntje dat wij konden vinden, zijn de soms lange wachttijden tussen 2 gangen in.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Altjo26-07-2016

Gewoon veel waar voor je geld!!!

In jullie samen met een goede vriend verbleven. Ik heb hier eigenlijk vrijwel niks negatiefs kunnen vinden, voor wat je betaald krijg je zeker meer dan voldoende terug. Het gaat hier allemaal heel relaxed aan toe, iedereen is behulpzaam, vriendelijk, je voelt je eigenlijk direct thuis bij aankomst. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed, het avondeten, meestal 4-gangenmenu, is elke dag smakelijk en afwisselend is alles met elkaar gewoon genoeg en goed. Verwacht geen grote culinaire hoogstandjes, mag je ook niet verwachten voor die prijs en aantal sterren. De standaardkamer die wij hadden, zijn netjes en schoon, net als de rest van het hotel overigens, met balkon en heerlijk weids uitzicht. Verder bezit het hotel een mooi zwembad, een wellness gedeelte waar wij overigens niet gebruik van hebben gemaakt. 2 dingen vond ik een grote pluspunt; ten eerste de active-kaart die we ontvingen waarbij je dagelijks van vele attracties gratis gebruik kunt maken zoals de Gilfenklamm en bergbanen zoals de Ratchings-bergbaan en gratis openbaar vervoer en de whirlpool buiten, heerlijk in de buitenlucht. Tevens zijn er vele wandelmogelijkheden direct vanaf het hotel, en heerlijk rustig en prachtige omgeving, vrijwel geen last van verkeer. Kortom gewoon een goed hotel, voor mij eigenlijk in elk opzicht die ik iedereen aan kan raden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Yves03-01-2011

OK voor die prijs,

maar ook niets meer.... Aan vegetariërs wordt niet echt aandacht besteed (ondanks al 6 dagen ter plaatse) was er voor oudejaar niets voorzien; hetzelfde eten (en saus) enkel vlees weg en een tomaat in de plaats. Ook andere dagen als "hoofdgerecht" 2 aardappelen in de schil met zure room. Daarentegen was mijn vlees wel steeds OK. Ligging perfect, klein maar fijn gebied, niet druk (kerstvakantie). Geen gezellige bar, in tegenstelling tot andere beoordeling.

Gereisd met partner in december 2010

• 6Bert en Tineke07-11-2010

Is ons erg tegen gevallen.

Voor langlaufen en wandelen moet je daar niet zijn. Op het naastgelegen hotel na is er niets in de buurt. Je kan daar alleen maar op een doorgaande weg lopen, eigenlijk moet je altijd de auto pakken want de bus komt 2x 's morgen en 2x 's middags langs. 's avonds kan je alllen met de auto weg, er zijn geen eens lantarenpalen. Onze kamer had alleen een deur waar daglicht door kon en we hadden 2 lampjes op de kamer naast het bed, als je op de bank zat kon je niet eens lezen, want daar was geen licht. Het eten is ons ook tegen gevallen min of meer gaarkeuken idee. We zijn daar heen gegaan aan de hand van de recensies, jammer voor ons dan! Ook zijn we een paar keer naar de bar geweest, maar gezellig? Er was geen enkele interesse wat we bijvoorbeeld meegemaakt hadden of wat dan ook en het leek wel of je blij mocht zijn dat er bediening was. Wij gaan er niet meer heen, dan maar wat duurder en terug naar Oostenrijk.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Hans Nab07-06-2009

top hotel we komen zeker terug

top hotel op een toplocatie heerlijk wandel,ski en mountainbike gebied zeer goede prijs kwaliteits verhouding uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel kortom een toppertje wij waren hier met de krokus vakantie 2008 geen wachtijden bij de liften weinig nederlanders heerlijk ski gebied voor gezinnen met kinderen, beginners en gevorderden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 9bert16-02-2008

prachtig gelegen hotel gelegen op 2,5 km an de ski pistes. zeer kindvriendelijk en zeer verzorgd hotel. jonge uitbaters en gezellige bar.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 9juulke16-12-2007

3 sterren hotel prijs kwaliteit perfect op 1,5km van de piste's. ruime kamers,jonge uitbaaters en zeer kindvriendelijk. uitgebreide wellnes: sauna,dampenbad,wirlpool,fitness ruimte en sinds vorig jaar een zwembad; een echte aanrader

Gereisd met vrienden in februari 2007

Hotel Bergblick info