Hotel Alphotel Tyrolsterstersterster

Tonen op kaart

589 reviews over Hotel Alphotel Tyrol

• 10Francesco B.28-01-2020

Ons thuis weg van huis

In december vorig jaar verbleven we voor een paar nachten in Alphotel Tyrol, met behulp van een korting ze voor Black Friday aangeboden. We kennen Alphotel Tyrol sinds 2009 en dit was de zesde keer dat we daar verbleven: het is ons favoriete berghotel, vooral nu we onze kleine dochter hebben (iets meer dan 2 jaar oud). Het is net als ons thuis weg van huis, en we zullen zeker nog veel meer verblijven daar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Marian21-01-2020

Geweldig

Wij komen hier al vele jaren en iedere keer is het weer geweldig. Eten is uitstekend, zwembad en sauna's prima. Heerlijke temperatuur in het zwembad. Personeel allemaal heel vriendelijk. Heel de dag door brengen ze je naar de skilift. Kortom wij gaan weer.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2019
    10Familie Franken-Staes09-09-2019

Super

Tophotel, super lekker eten, perfecte ligging. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10familie crets17-08-2019

pure verwennerij!

Zijn er al verschillende keren geweest en keren steeds terug. Een leuk familiaal hotel met een voortreffelijke keuken, met een ruime keuze ( ook voor kinderen). De volwassenen kunnen genieten van een mooie en vernieuwde welness, kinderen kunnen zich uitleven in de nieuwe binnenspeeltuin of bowlingbaan. Wekelijks wordt er pony -en tractorrijden voor de kinderen aangeboden. Prachtig wandelgebied ( ook voor jonge kinderen), met talrijke "almenhutten".

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Delija10-05-2019

Romantisch

Een mooi en romantisch hotel. De eigenaren hebben ons zeer welkom geheten. Mooie en goed verzorgde en romantische kamers.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Ellen27-03-2019

Een top hotel op een toplocatie.

Meerdere keren geweest. Het is en blijft een top hotel! Vriendelijke, behulpzame bediening. Heerlijk eten in het vernieuwde restaurant. Jammer dat de fijne rookruimte weg is gehaald om het restaurant te vergroten. De sauna is ook mooier en ruimer geworden. De kamers zijn prima, al misten we wel de body lotion die er voorheen was. Er werd nog druk gebouwd aan de nieuwe chalets achter het hotel. Mooie sfeervolle chalets die compleet waren met eigen sauna en whirlpool. We hebben er eentje mogen bezichtigen, top, zelfs aan sloffen en een paraplu is gedacht.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Monique Cafferata11-03-2019

Het is een zeer gezellig,mooie kamers en zeer vriendelijke mensen. Heerlijk eten en alles ruim opgezet. We zijn hier zomers en s winters geweest en allebei geweldig. Ik kan niet anders dan voor alles een 10 geven. Wij waren ook met de kleinkinderen die zijn 3 en 6 jaar die vonden het ook heerlijk niets was te veel om voor de kinderen leuke dingen te bedenken om ze het naar de zin te maken. Ook een heerlijk zwembad dit jaar was het water iets kouder (toch nog heerlijk) wij hopen dat het de volgende keer weer wat warmer is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 10M. Leferink10-03-2019

Altijd weer Alphotel Tyrol

Het gevaar is dat je elk volgend hotel gaat vergelijken met Alphotel Tyrol. En dan is het moeilijk om een ander hotel te vinden dat net zo goed is. Alles klopt in "ons" hotel. Kamer prima, douche altijd warm water. Bedden slapen prima. Eten is geweldig. En voor ons erg belangrijk, het zwembad. Dat is werkelijk super. Temparatuur heerlijk. Zwemmen van binnen naar buiten en dan ook nog een geweldig bubbelbad in de tuin. We gaan in Maart weer. Kan niet wachten. En dan het personeel, werkelijk altijd even vriendelijk. Massages en behandelingen zijn ook altijd heerlijk. En dan hebben we Josef nog, die brengt ons iedere dag met het busje naar de skipiste. Geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9LinCafferata14-01-2019

Geweldig!

Ieder jaar weer geweldig! Prima sfeer, heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 2018
    10Willem Leferink31-08-2018

GEWELDIG

Wij komen hier al jaren en het is iedere keer weer super. Alles klopt gewoon. Kamers prima, eten voortreffelijk, welness en zwembad super. Wij gaan volgend jaar gewoon weer.

Gereisd met vrienden in maart 2018

20 tips over Hotel Alphotel Tyrol

• Ellen, 30-06-2014

Een mooie wandeling is; vanuit het hotel naar het eind van het dal, goede routes met goede wegwijzers in het hele dal.

• Ewout en Esther, 02-06-2012

Wanneer je van wandelen houdt is de Burkhardklam in het Ridnauntal een aanrader. Super mooie omgeving en fantastische uitzichten. Ook de waterval is adembenemend. Het eerste stuk is erg steil maar even doorzetten en het is de moeite waard. Loop de route wel rechtsom, dit is iets makkelijker.

• Frank, 06-08-2013

De toeristen-toerkaart (40 euro voor 5 dagen p.p., kinderen gereduceerd tarief en t/m 6 jaar zelfs gratis!) die ook verkrijgbaar is in het hotel geeft gratis toegang tot meerdere (ski-)liften, musea en activiteiten in de omgeving van het hotel. Makkelijk en leuk om deze bestemming in de bergen te combineren met een andere bestemming in Italië of Oostenrijk omdat het lekker dicht bij de Brennerpas ligt.

0 vragen over Hotel Alphotel Tyrol

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • HuisdierenOp aanvraag

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hooibad, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen