Appartement Mitterbrugge

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een fantastisch adres !!

Jan & Rian
6-7-2011

Voor mensen die van rust, natuur, wandelen en gezelligheid houden, dan moet je bij Mitterbrugge zijn.

Een prachtig appartement in een mooie omgeving, prachtige wandelroutes, leuke dorpjes !

De gastvrouw en familie zijn héél aardig en geven je op allerlei manieren advies om leuke uitstapjes te maken.

In de dorpjes zijn leuke en betaalbare restaurants aanwezig en in de bergen gezellige almhutten.

Met de auto kun je vanuit het Antholzdal leuke uitstapjes maken en in het dal zelf zijn veel mooie wandelroutes aanwezig.

Mensen die niet van massatoerisme en drukte houden moeten zeker hier eens gaan kijken, prachtig uitzicht vanaf het balkon.

VERBORGEN DIAMANT

Lutgart Van Moorsel
5-8-2010

Wij verbleven hier van 19 juni tot 3 juli 2010. Een fantastische plek : zeer rustig, geen massatoerisme, zéér gastvrije eigenares en topappartement. Dat hier nog niet meer Belgen of Nederlanders geweest zijn, verbaast ons enigzins. Voor de prijs hoef je het alvast niet te laten, die is onvoorstelbaar goedkoop naar Zuid-Tiroolse normen. Bovendien wordt er wekelijks een wandeling gemaakt begeleid door de eigenares zelf. Wekelijks mag je ook aanschuiven aan de koffietafel (als het goed weer is buiten) voor koffie en zelfgebakken appelstrudel(en die is onweerstaanbaar lekker!). Ook broodjesdienst. Wandelkaarten en/of boeken hoef je niet mee te nemen, er is centraal een kleine bibliotheek vrij beschikbaar. Indien je geen bezwaar hebt om de auto te nemen, zijn er ook in de verdere omgeving pareltjes te ontdekken, zoals de Tre Cime, Pragser Wildsee, Nevesstausee, Plätzwiese, Brunico, Antholzersee (kan ook te voet vanaf het app), Peitlerkofel (Val Badia),... Dus TOP TOP TOP !!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mitterbrugge in Rasun Anterselva - Rasen Antholz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mitterbrugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mitterbrugge scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.