Hotel Dolomit Family Resort (Garberhof)

9.1Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Rasun Anterselva - Rasen Antholz

9.1Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Dolomit Family Resort (Garberhof)

• 2019
    9Hanneke02-01-2019

Graag nog een keer!

Zomers super om te wandelen en fietsen in de bergen. In de winter skiën op Kronplatz. Mooie ligging in rustig dorpje. mooie uitstapjes richting Cortina via de Furkelpass, bezoek Brunico, Brixen, Trento of Bolzano. Of met de fiets naar Lienz en met de trein terug. ook het Mountain Messner museum in Olangen is prachtig. Fantastisch eten wat in NL een gemiddeld restaurant niet voor elkaar krijgt. Ongedwongen setting, ruimte, vrijheid voor kleine kinderen en zeer hygiënisch. Eigenaar werkt hard om het goed voor elkaar te hebben voor haar gasten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Oude reviews

10Veerle07-08-2012

Ideaal voor gezinnen met kinderen!

In juli gelogeerd met onze 2 jaar oude dochter in Heidi Suite. Dit is een plek die een gezinsvakantie perfect weet te combineren met luxe &genieten/ontspanning voor de ouders. Kinderen worden hier behandeld als prinsjes/prinsesjes. Het begint al op de kamer: alles is voor hen voorhanden: een kinderbedje, een potje, een luieremmer, een badjasje, .. Ze krijgen ook een popje of beertje. In het restaurant krijgen kinderen kleurpotloodjes &tekeningen &een aangepast 3 gangenmenu. En voor de ouders is er een uitgebreid en heel lekker gastronomisch 5 gangenmenu. Er is kinderopvang van 9uur smorgens tot 9u30 savonds voor kindjes vanaf 6 maanden, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. De kinderboerderij vond ons dochtertje wel heel leuk. En het zwembad was heel fijn. We hebben heel de week ook echt zomerweer gehad. Dus dat was ook een meevaller. Ik zou hier heel graag teruggaan! Enige opmerking: als je geen kinderen, hebt zou ik hier niet gaan. je ziet ook enkel gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 10Ellen Hutteman23-02-2010

Superhotel

Wij zijn een gezin met 2 jongens van 16 en een baby van bijna 1 jaar en dit is onze vierde dag van ons verblijf in hotel Garberhof. Werkelijk alles is perfect geregeld. De kleine gaat naar de crèche, waar de begeleiding 1 op 1 is. Ze zijn heel lief voor de baby en zo kan ik (moeder) ook met een gerust hart een paar uur skiën. Ook voor de tweeling van 16 is er genoeg te doen. De service is werkelijk waar subliem, de suites heel mooi en het eten tongstrelend. Ook over de omgeving niets dan goed. De skipiste is slechts op 10 minuten autoafstand (skibus ook mogelijk, halte naast het hotel) en ook daar is alles zeer goed geregeld. Hierbij valt te denken aan voldoende parkeerplaatsen, gratis skilockers en een goede doorstroming bij de liften. Ik ben al in heel wat skiplaatsen geweest, zoals Kaprun, Zell am See, Köningsleiten, Fiss en Serfaus, maar dit is het beste tot heden. Wat een mooie pistes. Ook de dorpjes vind ik aandoenlijker dan in Oostenrijk. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9heynen jan29-01-2010

Aanrader

Absolute aanrader. Heerlijk eten en prachtige kamers.

• 9ongenaert05-08-2009

nieuw en heel proper hotel

prachtig hotel enig minpunt is veel vliegen in het restaurant

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Fam. Van Mechelen27-07-2009

Aanrader voor gezinnen met kinderen

Wij waren er begin juli met onze 3 zonen ts 11 en 19 jaar. Zeer geschikt hotel voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Soms wel wat rumoerig 's avonds in eetruimte, maar toch gezellig. Lekkere en verfijnde keuken, ook kindergerechten vielen in de smaak. Zeer mooie omgeving, je kan alle kanten uit. Misschien enige minpuntje was dat wij in de vernieuwde chalet 5 zaten, was wel netjes en verzorgd, maar minder luxueus dan de nieuwe chalets. Zwembad zeer in trek bij onze jongens, ruime ligweide. Eigenaars werken mee in het hotel, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 10Van Herck Guido26-07-2009

Schitterend hotel voor familie met kinderen

Wij zijn begin juli in dit hotel geweest. Zeer vriendelijke personeel. Meewerkende eigenaars. Altijd bereid uitleg te geven over de mogelijkheid tot uitstappen... Veel accomodatie voor kinderen van verschillende leeftijden. Perfecte ligging tussen de verschillende stadjes in de nabijheid. We zaten op een familiekamer. Afzonderlijke slaapkamers voor ouders en kinderen. Kleine living met kitchenette. Prachtige ligging met mooi uitzicht op het dorp en omgeving. Eten is zeer goed verzorgd en zeker voldoende. Ook voor de kinderen. Het ontbijt was wat beperkt in vergelijking met andere hotels maar zeker niet onvoldoende.

• 10Fam. De bruyn22-07-2009

Absolute aanrader

We hadden een fantasische vakantie. De familiekamer was zeer ruim (2 aparte slaapkamers, een kitchinette en een kleine living) en voorzien van alle comfort. De keuken voor de ouders is zeer lekker en meer dan voldoende. De kinderen krijgen een apart menu (voorgerecht: pasta, hoofdschotel: meestal vleesgerecht, dessert: ijsje). Onze zoon van negen is een goede eter en had voldoende met de hoeveelheden. Rasun is ideaal gelegen om mooie uitstappen in de Dolomieten te maken. Het zwembad viel erg in de smaak bij de kinderen, elke dag na onze wandeling hebben we een duik gemaakt. We hopen er zeker nog eens naar toe te gaan.

• 10Fam. De Frenne - Turfkruyer07-04-2009

super hotel

Wij zijn tijdens de krokusvakantie geweest, met 2 kids; 6 en 4 jaar oud; het hotel is helemaal nieuw, zeer proper. Grote, mooie kamers, zeer vriendelijk personeel, en bovenal ook zeer kindvriendelijk. Het eten was heel lekker, en voor kinderen werd er een speciale maaltijd voorzien; gedurende hele dag konden kinderen gratis naar kids club. Ook voorziet het hotel 2 uur skiles per dag per kind; alsook skilocker aan de piste; gratis. Wij gaan zeker volgend jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 10clicteur31-03-2009

Prachtig hotel!!

Dit is een nieuw en prachtig hotel, prachtige kamers, zeer mooie wellness, zeer vriendelijke bediening. Alles prima, echt luxe! Ook een heel fijne keuken, top !!!

Gereisd met partner in maart 2009

Hotel Dolomit Family Resort (Garberhof) info