Reviews over Rabbi

Una vacanze passata da Amici

ben_51
    22-9-2013

Hotel Alpenrose in San Bernardo/Val di Rabbi genoot onze voorkeur na heel at zoekopdrachten in de buurt 20 jaar heeft de familie CAVALLARIO dit hotel pension uitgebaat;vader Guiseppe en moeder Renata hebben de dagelijkse leiding overgedragen aan dochter Roberta en zoon Yvan;zij leiden het hotel in goede banen;je voelt je gewoon thuis, onder vrienden , zoals de slogan zegt.

verder zorgt Roberta dat alle producten dagvers zijn:melk, honing,yaourt,brood,boter,kaas..noem het op: het is steeds dagvers

vader Giuseppe bezorgt nog dagelijks de melk, de boter en de super lekkerkazen(Casolett,Riccotta...)

Rabbi scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews