Weer vandaag21°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Tirolensis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel MONDI-HOLIDAY Tirolensis in het Nederlands

Een aangename verrassing en aanrader

Johan
23-5-2011

Kenden Zuid-Tirol helemaal niet maar een echte meevaller - prachtig weer in mei - voelt 100% Oostenrijks of Zuid-Duits aan, helemaal niet Italiaans - Heel mooi en verzorgd hotel met mooie kamers met kitchenette, mooi balkon en iets verouderde en kleine douchekamer (enige minpunt maar toch heel netjes) - Heel vriendelijk personeel - verwarmd buitenzwembad (28°) met volledig vernieuwde en gezellige lig- en eetterrassen - Eten is echt heel lekker (verzorgd ontbijtbuffet + lekkere gerechten s'avonds) - WIFI mogelijk = 20€ voor een week - mooie wandelomgeving - vlak fietsen kan je vanuit Nals naar Merano (+/- 22km en mogelijkheid tot huren fietsen in Nals = 10€/dag) en verder uitgebreide mountainbikepistes - Gardameer op +/-1u30 rijden met de wagen - je moet houden van de rust om hier te logeren

Gereisd Met partner in mei 2011
2008

Hotel ligt in een klein dorpje bovenop een berg

Remco
12-5-2008

Hotel ligt in een klein dorpje bovenop een berg. Eénmaal in het dorp aangekomen is het hotel nog lastig te vinden. Hoteleigenaren zijn uitermate vriendelijk en gastvrij. Kamers doen wat gedateerd aan, maar zijn absoluut schoon en functioneel, incl. een lekker balkon. Veel duitse gasten en je waant je (ook door de streek) meer in Zuid-Duitsland als in Italië. Prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer prima. Eten in het restaurant is een aanrader. Informeer wel even vooraf of je moet reserveren in het restaurant. Bij drukte moet dit namelijk plotseling wel en dan krijg je een onaangename verrassing. Overigens bevindt zich in het dorpje bij de brug ook een prima restaurant.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MONDI-HOLIDAY Tirolensis in Prissian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MONDI-HOLIDAY Tirolensis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.