Appartement Residence Sägemühle

AppartementWeer vandaag26°14°
Appartement Residence Sägemühle
9,2

7 reviews over Appartement Residence Sägemühle in het Nederlands

Wij verbleven een week,in het chalet op de camping. Dit is ons zeer goed bevallen. We werden heel goed ontvangen. De eigenaar en zijn vrouw waren heel vriendelijk. Verder het overige personeel ook. Het eten in het restaurant van de camping was heerlijk. Het is een hele mooie omgeving, waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. We hebben geen negatieve opmerkingen.

Mooie accommodatie

W. Houben
    29-6-2014

Wij hebben een week in het appartement 'Wasserfall' gelogeerd: een prima appartement, ruim en zeer comfortabel. De ligging in het dorpje Prad am Stilfserjoch is een prima uitgangspunt voor wandelingen in de omgeving; van hoge alpine-wandelingen tot prachtige alm-wandelingen langs beekjes en watervallen. Als het weer ietsje tegenvalt, zijn er voldoende andere voorzieningen om je te vermaken zoals zwembad, sauna en fitness ruimte. De prijs is alleen wat aan de hoge kant.

Holzblockhaus nr 9 nooit weer!

Roy Niehof
      3-8-2013

Wij hadden Holzblockhaus 9 geboekt om er een week te zijn. Na 1, 5e dag zijn we gillend weggegaan. Het holzblockhaus op zich is nog wel ok. Echter, zodra je de deur uitstapt, sta je op een strook van 2 meter aan tegels, begrensd door een rij manshoge coniferen. Vreselijk! Bovendien is de ruimte om het huisje ook erg onverzorgd. Wij werden er absoluut niet vrolijk van, zeer deprimerend en niet zoals, wat ons betreft vakantie bedoeld is. Bovendien hele nukkige eigenaren van de camping! Kortom, geen aanrader!!

Fantastische week in Prad

dehdek
        13-1-2013

Wij gingen met ons gezin (totaal 7 personen) even uitblazen tijdens de laatste week van 2012. Hiervoor huurden wij op de camping een blokhut ipv. met de caravan te reizen. De hut was prima in orde en van alle comfort voorzien - inclusief een volledige "natte cel". Op 5 stappen van onze hut bevond zich het zwembad dat zeer aangenaam was om in te vertoeven. De camping is uitgerust met allerhande voorzieningen die 's winters onontbeerlijk zijn, zoals onder andere een droogruimte voor de natte (sli)kleding. Restaurant en pizzeria zeer goed, zowel wat betreft de prijs als de kwaliteit van het eten. Nieuwjaar werd met alle gasten gevierd met een redelijk groot vuurwerk en gratis gluhwein en andere warme dranken.

Het sanitair van de camping is onberispelijk onderhouden. Voor de rest kunnen wij geen enkele opmerking omtrent deze camping geven. Ook de omgeving is prachtig in de winter met allerhande wintersportmogelijkheden.

Een aanrader voor iedereen die er even tussenuit wil !!!

Schitterend panorama appartement.

discholten
          3-9-2011

Op donderdag 29 mei waren wij de eerste gasten in dit nieuwe appartement. Het zag er prachtig uit en rook heerlijk naar al het hout wat erin was verwerkt. Het uitzicht was zeer fraai en je kon daar heerlijk van genieten vanaf het enorme terras. De eigenaren waren nog druk bezig met de verbouwing van hun appartement maar daar hebben wij helemaal geen last van gehad. We werden zeer rustig en vriendelijk te woord gestaan en alle wensen werden ingewilligd. We hebben er ook heerlijk gegeten het was alleen jammer dat je alleen op zaterdag lasagne kon eten. Het appartement ligt aan de rand van een gezellig dorp waar alles wel te koop is.

De omgeving is ook geweldig wij hebben er heerlijk gewandeld, gefietst en leuke dorpjes bezocht,

Prachtige locatie in een mooie omgeving

Familie van Eijle
            14-8-2011

Wij hebben 14 dgn in het appartement gezeten.Het is erg mooi appartement voorzien van alle gemaken,echt een aanrader.Het is een hele mooie camping alles is erg schoon en netjes leuk binnen zwembadje voor de kinderen.En je kunt gebruik maken (gratis)van het plaatselijke zwembad wat ook erg netjes en verzorgd is.Familei Wunderen + personeel zijn ook erg vriendelijk.De omgeving is hier schitterend met vele mogelijkheden van wandelen tot fietsen ook geschikt met kinderen.

Zeer mooi appartement!

Claudia
              4-8-2011

De appartementen zien er erg mooi uit en zijn mooi afgewerkt.

Ruime indeling het ontbreekt nergens aan.

De camping ziet erg goed verzorgd uit alles is goed onderhouden heel netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Sägemühle in Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Sägemühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Sägemühle scoort een 9.18 uit 10 op basis van 13 reviews.