Appartement Residence Lechnerhof

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Appartement Residence Lechnerhof
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Lechnerhof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Residence Lechnerhof in het Nederlands

Prima vakantie gehad in gerenoveerd Lechnerhof

Michelb
28-9-2016

Afgelopen najaar en voorjaar is Lechnerhof grondig verbouwt. De appartementen zijn anders ingedeeld en hierdoor ruimer en morderner geworden. In de keuken is alles aanwezig o.a. een vaatwasmachine, combimagnetron etc.. Badkamer met vloerverwarming en inloopdouche. De auto staat in een ruime parkeergarage. Boven de parkeergarage is een groot grasveld met speeltoestellen voor de kleintjes en zitjes met ligstoelen. Op de begane grond is een zwembad van ca. 20x8m. Broodjes kunnen gekocht worden op 5min. afstand van het complex.

Nette maar eenvoudige ingerichte appartementen

michel
5-4-2012

1.5 km buiten Prad ligt het gehucht Lichtenberg. In de winter is het hier zeer rustig. Appertementen gebouw ligt tussen de boerderijen. Gemiddelde bezetting van het complex is 40-50% ook in het hoogseizoen. Appertement is netjes meer eenvoudig en gedateerd ingericht. Slaapkamers zijn groot maar de keuken, woonkamer en wc douche zijn een stuk kleiner. Echter alles is ruim voldoende aanwezig wat je nodig hebt. Renovatie of moderniseren van de appartementen is aan te raden Wat nergens vermeld staat is dat in het gebouw een overdekt zwembad aanwezig is. Voor boodschappen ben je aangewezen op Prad. Broodjes zijn te koop in een plaatselijk winkeltje(5min lopen) echter zondag dicht. De skiegebieden van Sulden en Nauders liggen op ca. 25 minuten rijden. Enige nadeel is met slecht weer Sulden lastig te bereiken is. In de zomer is dit een uitsteknde uitval basis om lange fiets- en wandeltochten te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig appartement

jmiedema
25-7-2010

Het appartement ligt in Lichtenberg, wat afgelegen. Er is een goed restaurant, maar vrijwel geen winkels. Wij hebben een paar keer in hotel Zentral in Prato gegeten. Mooie plek voor wandelingen en excursies naar Stelvio, Glurns, Sulden, etc.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Lechnerhof in Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Lechnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.