Camping Kiefernhain

Met jonge kinderen

Prachtige camping

Marcel
11-8-2018

Een prachtige camping in een mooie omgeving. Een mooi zwembad, schone wc's en lekker douches. Prima vakantie gehad. Een echte aanrader. En voor de sportieve fietsers, het ligt onder aan de Stelvio Pass.

Prima camping in mooie omgeving.

Marleen
9-8-2018

Ontvangst viel wat tegen. Receptie is van 12:30 tot 14:30 uur dicht. Vervelend als je 12:35 uur aankomt... Hadden vooraf gevraagd welk plekje we kregen maar dat konden ze niet zeggen, dat werd ter plekke bepaald. Wij hadden dan ook gedacht zelf een plaatsje uit te kunnen zoeken. Dit bleek niet het geval en viel dus ook wat tegen. Maar vanaf dan geen negatieve punten meer. Mooie camping met zowel zon- als schaduwplaatsen, gras en meer grind plaatsen. Geen 1 plaats is hetzelfde waardoor iedereen zijn kampeermiddel anders neer zet en je een gezellig rommeltje krijgt. Sanitair is echt brandschoon, voldoende papier, warm water, goede straal.

Er wordt nauwelijks iets georganiseerd (alleen voor de kleinsten, tegen betaling). Daardoor, en omdat het een zwembad is waar ook mensen van buitenaf komen en er overal op de camping goede Wifi is, komt de jeugd ook niet met elkaar in contact. Mooie omgeving (zie ook tips). Wel duur voor wat je krijgt.

Ivonne
9-8-2018

Geweldige camping. Sanitair perfect schoon. Heerlijk zwembad en een mooie basis plek voor bergwandelingen en fietstochten. Matterler hut is een echte aanrader.

Er waren redelijk wat andere nederlandse kinderen om gezellig mee te zwemmen of te tafeltennisen.

De camping ligt in een mooie natuurlijke omgeving, als je van wandelen/ fietsen houdt is dit een prima camping. Sanitair is keurig schoon, gebouw bij de receptie is beter dan tweede gebouw, daar heb je amper ruimte om te douchen. De douches bij dat gebouw springen ook tijdens het douchen van koud naar enorm heet, zonder dat je aan de kraan zit, gevaarlijk met kinderen! Plaatsen zijn wisselend van grote.

Het zwembad is mooi en glijbaan leuk. Dit sluit helaas al om 19.00 uur en daarna is er ook helemaal niets meer te beleven op de camping. Het volleybal en basketbal-veld zijn daar namelijk ook en kun je dus niet meer bij.

Er leek een soort animatie opgezet te zijn, kregen we een flyer van maar daar moest je gemiddeld ook 2/3 euro per kind voor betalen, in ons geval keer 3. Belachelijk gezien de prijs die je per nacht betaald.

op de site lijkt het of er erg veel activiteiten (in de omgeving) zijn zoals piratendag, aqua aktiviteiten en ook raften,canyoing enz. Het gaf ons het idee, vooraf, dat dit vanaf de camping te doen/regelen/georganiseerd werd. Als je bij de receptie ging vragen keken ze op de computer. Ja dat kunnen we zelf ook wel. Wij zoeken niet perse een animatie camping maar vonden dit een verkeerde voorstelling van zaken geven.

kortom een prima camping, schoon toiletgebouw, buiten fietsen en wandelen weinig in de omgeving te doen, zeer weinig op de camping te doen. Wij vonden de camping met 2 volw, 3 kinderen (7.9.12 jaar) te duur voor wat je krijgt.

Lekker relaxen door mooie natuurlijke omgeving.

Johan Kraeima
28-7-2017

Top plek in fantastische omgeving. K8nderen worden niet vermaakt, zij vermaken zichzelf.

absolute aanrader!

Lotte Mariën
21-7-2017

Ik kom hier al 13 jaar en mijn familie al meer als 25 jaar en het blijft nog steeds de beste camping waar ik ooit ben geweest. De camping ligt in bosrijk en bergachtig gebied. De plaatsen zijn zeer ruim en het personeel is zeer vriendelijk. Er is geen restaurant op de camping maar dat maakt niet uit want 250 meter buiten de camping is een zeer goede pizzaria. De hygiëne van het sanitair is top, de kuisvrouw neemt hier haar tijd voor en kuist alles minimum 2 keer per dag. Het zwembad is aangesloten aan de camping en men kan in buurt van alles doen, gaande van wandelen,vissen tot fietsen. Zeer zeker een aanrader

Super plek geweldige camping

Wolters
21-9-2016

Mooie schaduwrijke plaatsen, vriendelijk personeel, geweldige omgeving! Echt een aanrader

leuke camping

halevo
28-7-2016

Camping ligt op loopafstand van het dorp. Zwembad is top. Sanitair verschilt per gebouw, gebouw bij het zwembad is echt niet schoon omdat de zwembadgangers daar ook gebruik van maken, natte boel. Verder geen eetgelegenheden op camping, ook geen winkel, wel broodjesservic. Plaatsen liggen beschut onder dennenbomen. En zijn verschillend qua grootte. Je krijgt bij de receptie een pas waarmee je 3 dagen onbeperkt kunt reizen in het gebied, super handig en leuk.

Ik vond de camping vrij prijzig, 70 euro per nacht voor 2 volwassenen, 2 kinderen en een hond.

Heerlijke week tussen de bergen

J. Pol
16-8-2015

fijne vakantie gehad op deze camping. Uitermate vriendelijke en behulpzame meiden achter de balie. Broodjesservice was erg fijn. De gratis OV kaart is geweldig, daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Voor onze kinderen (13, 15 en 17) was er s avonds weinig te doen. Overdag kom je tijd te kort, er is zo veel te doen.

uitzicht op de Stelvio

burdy vandalon
4-6-2015

Heerlijk rustige camping in t voorseizoen. Zwembad is nog dicht in juni maar dat vonden wij geen probleem. Helaas geen eetgelegenheid maar voor wie rust en natuur wil een absolute aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiefernhain in Prato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiefernhain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.