Hotel Montana

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Montana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Montana in het Nederlands

Perfecte service

Frank Voorderhake de Keizer
20-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een echt prima wintersporthotel voor diegenen die komen skieën in Italie. Met de dolomiti superskipas heb je de ideale uitgangspositie tov Campitello (de Col Rodella, naar Val Gardena en de Sella Ronde), Predazzo (de kabelbaan naar Ski Center Latemar; Pampeago en Obereggen) en naar Moena (Alpe Lusia) ook Cavalese is prima te doen en Buffaure ligt om de hoek. Zeer vriendelijke mensen met nog aandacht voor hun gasten en perfecte service vwb eten, niks is teveel en vragen om iets anders en/of meer is geen probleem. Ben je met de auto ga dan naar dit hotel, het is echt prima gelegen maar ook de skibus stopt voor de deur.

Ein schöner Urlaub ging viel zu schnell zu Ende

Fam. Fleischer
17-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wir waren zum 3. Mal im Fassatal und es ist immer wieder ein schönes Erlebnis. Die Lage des Hotels ist zwar nicht im Zentrum. Da der Skibus aber vor der Haustür abfährt - kein Problem, die Pisten zu erreichen. Die Ausstattung des Zimmers war sehr gut - es fehlte nur ein kleines Radio. Das Personal ist sehr freundlich und bemüht, alle Wünsche zu erfüllen. Die Verpflegung war gut, das Abendessen bißchen spät (19:30 Uhr). Das Hotel eignet sich sowohl für einen Familienurlaub als auch für kleinere Reisegruppen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montana in Pozza Di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montana scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.