Hotel Montana

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Montana voor je op een rij gezet:

Laatste review

Perfecte service

Frank Voorderhake de Keizer,
20-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een echt prima wintersporthotel voor diegenen die komen skieën in Italie. Met de dolomiti superskipas heb je de ideale uitgangspositie tov Campitello (de Col Rodella, naar Val Gardena en de Sella Ronde), Predazzo (de kabelbaan naar Ski Center Latemar; Pampeago en Obereggen) en naar Moena (Alpe Lusia) ook Cavalese is prima te doen en Buffaure ligt om de hoek. Zeer vriendelijke mensen met nog aandacht voor hun gasten en perfecte service vwb eten, niks is teveel en vragen om iets anders en/of meer is geen probleem. Ben je met de auto ga dan naar dit hotel, het is echt prima gelegen maar ook de skibus stopt voor de deur.

Kenmerken

Perfecte service

Frank Voorderhake de Keizer
20-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montana in Pozza Di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.