Hotel Gran Baita Villa Mitzi

7Goed

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Pozza Di Fassa

7Goed

• 6.7Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Baita Villa Mitzi voor je op een rij gezet:

• Sauna

6 reviews over Hotel Gran Baita Villa Mitzi

• 7acquooy03-12-2011

Goed hotel met prima italiaanse keuken

Wat ouder hotel. Prima vervoer via eigen busdienst naar de piste. Elke avond livemuziek in hotel. Gezellige bar Prima italiaans eten, elke dag keuze uit verschillende menu's

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 2brandon03-01-2011

hotel nooit meer

hier staat het hotel met 3 sterren aangegeven. op andere sites met 4 sterren. het is maar 3 waard. wij hadden een familiesuite en dat is een mooi woord voor 2 hokjes met een zielige douche er in. natuurlijk wel 4 sterren hoofdprijs betaald.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8R.S06-08-2008

Hotel waar ik zou terugkomen.

Het personeel (netjes in pak) is vriendelijk en behulpzaam. De lift is wat klein, dus grote koffer de trap op sjouwen. Er is wel personeel die daarbij wil helpen. Slaapkamers in het 'oude' gedeelte wat 'stoffig' (o.a. dik tapijt), maar schoon. Daarbij is de badkamer verouderd (5 minpunten). Kamerdeurslot uit het jaar '1900' (geen kluis). Echter ook grotere kamers met houtenvloeren, fris en gemoderniseerd. Deuropenen met magneetpas (wel kluis). Eten is goed verzorgd (ontbijtbuffet/diner x-gangen). Genoeg parkeerruimte achter hotel. Sauna, enz. perfect. Ligging is vlak bij centrum. 15 min. naar dichtst bijzijnde skilift, met de auto.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Nienke05-03-2008

Wij zijn hier de afgelopen voorjaarsvakantie geweest. De service is echt super! Hardwerkend, vriendelijk en gastvrij personeel. De kamers werden goed bijgehouden. Prettig kunnen genieten van de sauna. Het eten was echter een ander verhaal. Het ontbijtbuffet was prima. jammer van de bedorven boter! Het avondeten was echter belabberd. Dit was was nog geen één ster waardig. Wij hadden daar hele andere verwachtingen bij. Een smaakloze bouillon als soep met wat spaghetti of tortellini als vulling. Rauwe biefstuk, vis uit de vriezer, overgare kip en koude patat. Wij geen geen enkele avond lekker gegeten, en dit terwijl je normaal gesproken in Italie zo heerlijk kunt eten. Het heeft onze vakantie in ieder geval een nare bijsmaak gegegen! Mijn tip is neem logies/ontbijt en ga lekker uit eten in het dorp!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 9onbekend05-03-2008

Klantvriendelijkheid was echt top! altijd bereidt te helpen. Ontbijt was ook royaal en de bediening was echt super vriendelijk. Kamers waren oke en elke dag propere badlakens. Zeker een aanrader...

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 9Kees en Leonie18-04-2006

Super hotel, zeer vriendelijke mensen, het eten was er voortreffelijk, kamers keurig op orde en schoon, iedere dag schone handdoeken, kortom: een aanrader!

Gereisd in april 2006

Hotel Gran Baita Villa Mitzi info