Hotel Gran Baita Villa Mitzi

• Ligging t.o.v. pistes6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Baita Villa Mitzi voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Gran Baita Villa Mitzi in het Nederlands

Goed hotel met prima italiaanse keuken

acquooy
3-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat ouder hotel. Prima vervoer via eigen busdienst naar de piste. Elke avond livemuziek in hotel. Gezellige bar Prima italiaans eten, elke dag keuze uit verschillende menu's

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

hotel nooit meer

brandon
3-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

hier staat het hotel met 3 sterren aangegeven. op andere sites met 4 sterren. het is maar 3 waard. wij hadden een familiesuite en dat is een mooi woord voor 2 hokjes met een zielige douche er in. natuurlijk wel 4 sterren hoofdprijs betaald.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Hotel waar ik zou terugkomen.

R.S
6-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het personeel (netjes in pak) is vriendelijk en behulpzaam. De lift is wat klein, dus grote koffer de trap op sjouwen. Er is wel personeel die daarbij wil helpen. Slaapkamers in het 'oude' gedeelte wat 'stoffig' (o.a. dik tapijt), maar schoon. Daarbij is de badkamer verouderd (5 minpunten). Kamerdeurslot uit het jaar '1900' (geen kluis). Echter ook grotere kamers met houtenvloeren, fris en gemoderniseerd. Deuropenen met magneetpas (wel kluis). Eten is goed verzorgd (ontbijtbuffet/diner x-gangen). Genoeg parkeerruimte achter hotel. Sauna, enz. perfect. Ligging is vlak bij centrum. 15 min. naar dichtst bijzijnde skilift, met de auto.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Wij zijn hier de afgelopen voorjaarsvakantie geweest

Nienke
5-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier de afgelopen voorjaarsvakantie geweest. De service is echt super! Hardwerkend, vriendelijk en gastvrij personeel. De kamers werden goed bijgehouden. Prettig kunnen genieten van de sauna. Het eten was echter een ander verhaal. Het ontbijtbuffet was prima. jammer van de bedorven boter! Het avondeten was echter belabberd. Dit was was nog geen één ster waardig. Wij hadden daar hele andere verwachtingen bij. Een smaakloze bouillon als soep met wat spaghetti of tortellini als vulling. Rauwe biefstuk, vis uit de vriezer, overgare kip en koude patat. Wij geen geen enkele avond lekker gegeten, en dit terwijl je normaal gesproken in Italie zo heerlijk kunt eten. Het heeft onze vakantie in ieder geval een nare bijsmaak gegegen! Mijn tip is neem logies/ontbijt en ga lekker uit eten in het dorp!

Gereisd Familie in februari 2008

Klantvriendelijkheid was echt top! altijd bereidt te helpen

onbekend
5-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Klantvriendelijkheid was echt top! altijd bereidt te helpen. Ontbijt was ook royaal en de bediening was echt super vriendelijk. Kamers waren oke en elke dag propere badlakens. Zeker een aanrader...

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Super hotel, zeer vriendelijke mensen, het eten was er op

Kees en Leonie
18-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super hotel, zeer vriendelijke mensen, het eten was er voortreffelijk, kamers keurig op orde en schoon, iedere dag schone handdoeken, kortom: een aanrader!

Gereisd Anders in april 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Baita Villa Mitzi in Pozza Di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Baita Villa Mitzi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.