Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Catinaccio Rosengarten voor je op een rij gezet:

7 Reviews over Catinaccio Rosengarten

• 9Margreet14-08-2019

Prima camping zeer dichtbij het dorp

Prima camping op loopafstand van gezellige Pozza di Fassa, winkels dichtbij. Brood halen kan op de fiets. Geweldige uitvalbasis voor wandelingen in de omgeving. Camping een mix van seizoenplaatsen en toeristische plaatsen. Daardoor wel veel oude troep met aangebouwde houten hutjes en daken. Sanitair is wisselend er is een gebouw verderop dat verouderd is en met douches die veel te laag zijn. Geen scheiding tussen wc en douches. Maar er is ook een pracht gebouw aan het begin als een soort Romeins badhuis. Prachtig gemaakt en goede hygiene en zeer ruime douches. Midden in de camping staat een soort sprookjeshotel, daaromheen is de camping, het geheel ziet er wat vreemd uit. Uitzicht op de omringende bergen is prachtig maar niet vanaf iedere plek. Prima verblijf gehad, geweldige omgeving

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Magda den Dekker26-08-2014

Goede uitvalsbasis voor wandelingen

We hebben deze camping voor een week geboekt met als doel de omgeving te verkennen en een paar bergwandelingen te maken. Daar is deze camping prima voor geschikt. Het is er prachtig. Er zijn weinig kinderen, meest Italianen, in basisschoolleeftijd. De plaatsen zijn klein. Veel vaste plaatsen en daarnaast een komen en gaan van Italianen in campers.

• 3joostpeetoom07-08-2012

half werk voor premium prijs

Camping is Dorp Pozza di Fassa op loopafstand. Sanitair is geweldig, zelfs de plafonds zijn beschilderd, maar dat is het dan ook. Opeenstapeling van Italiaanse campers en erg gericht op 60+ publiek. centraal gebouw (2007 opgeleverd) is nog steeds niet af. Veel vaste standplaatsen en verhuurcaravans in minder onderhouden staat. Oudere gebouwtjes zijn dichtgespijkerd, wat wij de sfeer niet ten goede vonden komen. Geen voorzieningen voor kinderen. We hadden voor 9 dagen gereserveerd en zijn na 2 nachten vertrokken. doe het alleen als je met een camper komt, je de sfeer buiten de camping zoekt of op doorreis behoefte hebt aan een echt goede douche. Prijs-prestatieverhouding is de minste die wij in een aantal jaren Italie zijn tegengekomen. De Fassa-vallei biedt betere alternatieven! (oa Vidor, ook bij Pozza di Fassa)

• 9Staat v/h sanitair

propietario, 02-04-2021

Dear Mr. Joost, thank you for your review, we desire just to underline that the bathrooms have been finished in september 2012, after many effords (expensive effords) to accomodate our guest as best as we can. Now we improved the main presentation of campiste. We can finally be proud of that high quality services: top quality bathrooms, top quality wi fi in the entire campground, and new summer 2021 2 new family chalets. Sorry that you found some "old" structures in our campiste, but it's not so easy to build quality with cheap investments. We think that quality will pay in future, of course that's need time and efforts. As you can see by your own, many google, tripadvisor, booking.com rewievs are above 9 point on a scale of 10. We think we having our results from efforts. Hope to see you in future again :-)

• 10Mara17-08-2011

ottimo campeggio!

Camping in posizione centrale a 5 min a piedi dal supermercato più grosso in zona e a due passi dal centro del paese. prezzo ottimo, meno costoso dei campeggi a fondo valle con il vantaggio della tranquillità dell'alta valle. non dà direttamente sulla strada principale e quindi non si sente il traffico. i bagni nuovi sono meravigliosi, sembrano bagni delle terme (con tanto di musica di sottofondo e spruzzini sempre in azione per profumare l'aria!). sempre puliti anche quelli vecchi. i proprietari sono molto disponibili, ci hanno dato buoni consigli per posti dove andare a mangiare. davvero da consigliare!

• 10Verena e Silvano Volcan20-04-2010

relax assoluto

Campeggio Rosengarten Pozza di Fassa è gestito da persone splendide, generose, disponibili, sembra di essere in famiglia con delle regole ben precise, invoglia ad essere puliti, ordinati, silenziosi e rispettosi degli altri cosa che spesso non avviene nelle altre strutture...Relax assoluto sia in estate che in inverno, comodo per raggiungere il paese, le piste sia di fondo che da sci (cè il titolare col pulmino...!) ci sono delle sale conviviali per le compagnie che in inverno sono MOLTO importanti, i servizi sono spettacolari...sempre LINDI non puliti....di + ! Occasionalmente organizzano feste, polentate, insomma da consigliare senza alcun dubbio! Ci vado sempre molto volentieri...poi le Dolomiti ce le invidiano in tutto il mondo che dire altro....!

• 7Eetgelegenheden
  • 9maurizio30-04-2009

una meraviglia

campeggio bellissimo. molto comodo perchè il centro del paese è vicinissimo. i proprietari sono gentilissimi e sempre disponibili. i bambini possono scorazzare in bicicletta in sicurezza. sanitari nuovi di zecca e bellissimi. insomma: da non perdere

• 8Eetgelegenheden
  • 8Stellina02-11-2007

De camping ligt tegen de rand van het dorp aan. Het is 10 minuten lopen naar het centrum van het dorp waar zomers bijna iedere avond een activiteit is, bijzonder gezellig. San Giovanni ligt op loopafstand, ook ongeveer 10 minuten lopen waar een flink winkelcentrum is met onder andere een grote supermarkt. San Giovanni ligt tussen Pozza en Vigo in. Ook Vigo di Fassa is gemakkelijk lopend te doen (leuk dorp). De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, zeker de eigenaar van de camping. Er is een nieuw prachtig gebouw waarin allerlei aktiviteiten zullen komen onder andere een eetgelegenheid. De toiletten en douches zijn bijzonder lux (deze waren deze zomer al in gebruik). Er waren weinig Nederlanders in de periode dat wij er waren.

Camping Catinaccio Rosengarten info

Camping-informatie