Camping Catinaccio Rosengarten

CampingKleine hotelsWeer vandaag21°9°
Camping Catinaccio Rosengarten
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Catinaccio Rosengarten voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Catinaccio Rosengarten in het Nederlands

Goede uitvalsbasis voor wandelingen

Magda den Dekker
26-8-2014

We hebben deze camping voor een week geboekt met als doel de omgeving te verkennen en een paar bergwandelingen te maken. Daar is deze camping prima voor geschikt. Het is er prachtig. Er zijn weinig kinderen, meest Italianen, in basisschoolleeftijd. De plaatsen zijn klein. Veel vaste plaatsen en daarnaast een komen en gaan van Italianen in campers.

half werk voor premium prijs

joostpeetoom
7-8-2012

Camping is Dorp Pozza di Fassa op loopafstand. Sanitair is geweldig, zelfs de plafonds zijn beschilderd, maar dat is het dan ook. Opeenstapeling van Italiaanse campers en erg gericht op 60+ publiek. centraal gebouw (2007 opgeleverd) is nog steeds niet af. Veel vaste standplaatsen en verhuurcaravans in minder onderhouden staat. Oudere gebouwtjes zijn dichtgespijkerd, wat wij de sfeer niet ten goede vonden komen. Geen voorzieningen voor kinderen. We hadden voor 9 dagen gereserveerd en zijn na 2 nachten vertrokken.

doe het alleen als je met een camper komt, je de sfeer buiten de camping zoekt of op doorreis behoefte hebt aan een echt goede douche.

Prijs-prestatieverhouding is de minste die wij in een aantal jaren Italie zijn tegengekomen. De Fassa-vallei biedt betere alternatieven! (oa Vidor, ook bij Pozza di Fassa)

2007

De camping ligt tegen de rand van het dorp aan. Het is 10 minuten lopen naar het centrum van het dorp waar zomers bijna iedere avond een activiteit is, bijzonder gezellig. San Giovanni ligt op loopafstand, ook ongeveer 10 minuten lopen waar een flink winkelcentrum is met onder andere een grote supermarkt. San Giovanni ligt tussen Pozza en Vigo in. Ook Vigo di Fassa is gemakkelijk lopend te doen (leuk dorp).

De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, zeker de eigenaar van de camping. Er is een nieuw prachtig gebouw waarin allerlei aktiviteiten zullen komen onder andere een eetgelegenheid. De toiletten en douches zijn bijzonder lux (deze waren deze zomer al in gebruik). Er waren weinig Nederlanders in de periode dat wij er waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Catinaccio Rosengarten in Pozza Di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Catinaccio Rosengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.