Reviews over Postal

zeer gastvriendelijk, perfekt schoon hotel.

janneke,
    12-7-2012

Hotel garni gunther is een hotel met alléén ontijt(pefect en uitgebreid) een mooi zwembad (water is wel een beetje fris), prima kamers (we hadden er een met airco)en dit alles heel goed schoon en alles heel verzorgd. Ze doen er alles aan om je welkom te voelen. De ligging is wel wat minder, je moet altijd de auto nemen om ergens te komen maar je bent echt zo in Meran. In Lana vonden wij niet zo veel te beleven. Ook Bolzano is goed bereikbaar (20km). Gratis wifi en garage.

gastvrije vakmensen

Annabelle,
    16-8-2011

Heerlijk hotel met een nog mooiere omgeving, wij zijn drie dagen geweest, de eigenaar werkt zelf keihard mee zo ook zijn vrouw en mooie dochters.

De familiekamer was tiptop in orde en het uitzicht over de fruitbomen is ongekend, het ontbijt is eenvoudig maar goed en is voor ons het enige verbeterpunt om het logischer in buffetvorm te presenteren.

Het avondeten is perfect en er komen gasten van buitenaf om er te eten.

Merano is met de auto 5 minuten en is een adembenemende stad

Tiroler Gastvrijheid!

fam. Hilhorst,
    10-8-2011

Wij zijn hier twee nachten geweest met twee volwassenen en drie kinderen in een familiekamer. Ontvangst erg hartelijk, bijzonder gastvrije mensen. Kamer erg ruim, schoon en verzorgd. Ontbijt en avondeten top! Vriendelijke bediening. Hier begrijpen ze hoe het hoort. Een verademing als je net uit het massatoerisme van het Gardameer komt... Omgeving erg mooi. We gaan zeker terug. Overige gasten vooral Italianen en Duitsers, waarschijnlijk wandelaars, want mogelijkheden genoeg. Buitenzwembad en ligweide vrij klein, maar voldoende. Verder schommel, klimrek met glijbaan, tafelvoetbal, sauna, turks stoombad, binnenbad(je). Top top top.