Hotel Orso Grigio

2 reviews over Hotel Orso Grigio in het Nederlands

We waren hier met een groep en het was heel gezellig, erg goede service en het eten was ook fantastisch. mensen zijn erg lief voor de kinderen en doen van alles!

Matig

Remco
25-2-2017

We waren hier met een groep.

De kamers zijn op zich voldoende. 's Nachts wel warm (verwarming kan niet uit) en douchecabine klein. Bij één iemand was er vreemd genoeg een stopcontact in de douchecabine.

Grote plus van het hotel is de saunaruimte. Je kan gratis in twee sauna's, een stoomruimte, een zoutkamer, en een bubbelbad.

Personeel: een groot deel van het personeel spreekt geen Engels.

Eten: er werd geen rekening gehouden met mensen die geen vlees eten. Het enige dat gedaan werd, was het vlees weg laten. Soms resulteerde dat in het compleet weglaten van een gerecht. Flexibiliteit of anticiperend vermogen ontbrak hier volledig.

Ligging: er is een skibus naar de piste, die kost 2 euro per dag. Het skigebied van Pinzolo is niet zo groot, maar wel relatief rustig. Ook zijn er weinig bulten in de piste, wat fijn is. Je bent best lang onderweg naar het grotere skigebied Madonna.

Hotel Orso Grigio 8 10 2 .