Hotel Corona Wellness & Family

HotelWeer vandaag26°12°
Hotel Corona Wellness & Family
3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Corona Wellness & Family voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Corona Wellness & Family in het Nederlands

Gezellig stadje, matig hotel

Nico
17-4-2011

Het hotel is niet lang geleden vernieuwd en is gezellig ingericht. Er is sauna, geen zwembad. Wij bezochten het hotel meermaals in de winter om er te skiën met een organisatie uit Gent. 2 minpunten aan dit hotel: Het eten wordt opgeschept aan tafel en is dagdagelijkse kost. Zeer grote porties maar weinig variatie. Na een paar keer het hotel te bezoeken hadden we het wel gehad op vlak van het eten. Het ontbijt was dan wel dik in orde. Het tweede minpunt is dat je heel goed moet opletten bij de rekeningen voor drank aan tafel. Elke keer betrapten we de hotelbaas op fouten. Nooit in ons voordeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corona Wellness & Family in Pinzolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corona Wellness & Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corona Wellness & Family scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.