Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Hotel Beverly Gourmet & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Beverly Gourmet & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Beverly Gourmet & Spa in het Nederlands

een aanrader!

nico
2-4-2011

Het was de vijfde keer dat we Pinzolo bezochten om er te skiën. Dit skigebied is ideaal in combinatie met Madonna Di Campiglio (verbinding vanaf eind 2011). We verbleven reeds in hotel Corona en Alpina en nu dus de eerste keer op appartement. Het appartement is heel netjes, ruime kamers, complete keuken. Het appartement ligt op een kleine kilometer van het skistation Pinzolo. We hebben de appartementformule gecombineerd met uit eten. Je kan in Pinzolo heel goedkoop en lekker eten. Voor 10 euro per persoon (dranken inbegrepen) heb je er al een lekkere pizza of pastaschotel. We hebben de hotelformule totaal niet gemist.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenGlutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaCaldarium, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beverly Gourmet & Spa in Pinzolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beverly Gourmet & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.