Appartement Residence Fiore

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Residence Fiore

• 6henk jung01-10-2014

redelijk appartement

Was zeer gehorig binnen door buren.Waarschijnlijk door plavuizen vloeren.Slechte matrassen in 1 kamer,zit slaapbank in de woonkamer was niet op te zitten,laat staan om te slapen.Het appartement is zeer ruim en was goed schoon

Gereisd met partner in september 2014

• 9j_veenstra819-08-2011

uitstekende plek en zeer schoon

Fantastisch appartement, en zeer schoon en ruim. Ik raad iedereen dit complex aan, ook de reisleiding is goed en accuraat. Leuk balkon, en die luiken voor de ramen ideaal met het warme weer wat we hier hadden. Er was goed schoongemaakt, en de bedden lagen uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Bert19-08-2009

prima locatie waar het in de avond lekker afkoelt.

Schitterende omgeving en prima klimaat door briesje . Positief over via Altzer 50 app. 3, ligging to camping Azzurro: Ruime kamers, prima douche/toiletruimte en balkon. Goed geluid en licht afdichting (door thermopane en luiken) schoon en goede bedden. Minpuntjes: WW voorz. met gebruksaanwijzing / Sat. TV geen ned. zenders en slechte bank. Prima pizza's bij camping Al lago. Water van het meer (afstand 300 m) constant 22 a 23 gr C. Bezoekwaardig Waterval van Varone, Riva leuk winkelen. Oversteek Gardameer van Limone naar Malcesine. Malcesine leuk winkelen en kabelbaan naar monmte Baldo. Mazzelago: leuke markt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Désirée van Wegen17-09-2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Schoon appartement, slechte matrassen en bank, mooie locatie in een geweldig mooie omgeving. De inrichting is netjes, wc, douche en keuken waren schoon, het bestek, serviesgoed e.d. een allegaartje maar wel schoon. De prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer goed en de medewerkster van het boekingskantoor is voor ons uitgereden naar de accomodatie! Da's nog eens service! Leuke restaurantjes, zwem-en watersport mogelijkheden. Zeker een aanrader als je luxe niet als eis stelt! De bergwegen naar Pieve de Ledro zijn steil en smal en voor iemand met hoogtevrees misschien wat minder prettig. Verona is goed bereikbaar en Riva aan het Garda meer ligt op zo'n 10 km. afstand. Vandaar kun je ook met de boot naar stadjes als Limone en Torbole voor een heel redelijk tarief. Wij hebben een prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2008

• 7Mariska21-07-2008

Onze vakantie 12 juli 2008

Ons appartement was nummer 1 begaande grond aan de voorkant. Het appartement was "schoon"... de laatste mensen hadden niet al het bestek goed afgewassen etc maar dit was geen ramp.. dat overkomt je ook in Center parcs.. Verder was de vloer wel schoon maar stonden de echt super vieze bezems helaas nog in de hoek van de badkamer... Helaas kennen ze hier geen stofzuiger! Verder stonk het er niet, lekker fris zelfs! En deed alles het naar behoren! "blij" ... De ligging is super.. de pizza's om de hoek ook!! Da Jhonny en is het gardameer super leuk om heen te gaan en rond te rijden.. Zoals de kabelbaan naar Monte baldo, het aquapark in Lazise en de watervallen in riva! De omgeving is super, ledromeer op loopafstand en het dorp is ook leuk.. supermarkten 3 stuks.. 1 tje rechts in bezecca, 1 tje links in het dorp en 1 tje bij het meer over de weg indd.. De service was prima .. we kwamen om half 10 s'avonds aan en kregen de sleutel met heel veel info over het gebied...

Gereisd met partner in juli 2008

• 4liton10-07-2008

Onze vakantieresidence Fiore in Pieve di Ledro

Ons "appartment" wat residence of hotel wordt genoemd gelegen boven de garage was zeer armoedig, smerig en het stonk. Het rioolwater kwam uit het afvoerkastje naar boven, de ijskast was stuk en de vriezer hing op half 7, gevolg alle vriesproducten konden worden weggegooid, de verlichting was stuk, zowel binnen als buiten, de buitenverlichting deed het helemaal niet, je kon niet eens meer je eigen auto vinden. Ons zitje buiten bood geen privacy, sterker nog er was niet eens een vorrdeur zoals de andere appartmenten, gevolg iedereen kwam met luchtbedden etc etc langs, wasrek werd gewoon omvergegooid. De service van het sleuteladres was heel slecht, je werd aan je lot overgelaten.De eigenaar had totaal geen respect voor zijn huurders/gasten, de barbeque vondt hij belangrijker dan dat je licht in je appartement had. Noodgedwongen zelf alle verlichting gekocht en vervangen. De door ons zelf gemaakt foto's spreken voor zich. Hier komen wij nooit meer al kregen we het voor niets aangeboden.

Gereisd met partner in juni 2008

• 830-06-2008

Juni 2008

Sober ingericht app. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor wandelen, fietsen en uitstapjes. Restaurants en winkels en het meer liggen op loopafstand (5-600m). Op de beg grond een redelijke tuin (gedeeld met andere app). Buren klaagden over div. mankementen in hun app en matige respons van touroperator, maar in mijn app was alles pico-bello.

Alleen gereisd in juni 2008

• 8Willy Betgen08-10-2007

We zijn hier in de laatste twee weken van september 2007 geweest en hoewel het seizoen duidelijk op z´n eind liep werd er door de plaatselijke vvv toch prachtige wandelingen georganiseerd. We zijn dan ook op de mooiste plekjes rondom Ledro geweest. Het appartement was geweldig. Wat een ruimte en de bank zat best goed. Prima locatie. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Tonnie02-07-2006

Begin juni hier geweest,goed bevallen.Inrichting is wat sober en het balkon was wat aan de kleine kant als je er met vier personen op wilde zitten.Ook de afstand naar de grote weg vonden we wel een behoorlijk eind rijden.De omgeving en de meren zijn heel erg mooi,prijs kwaliteit verhouding is zeker goed te noemen.De afhaal pizza's op de hoek zijn aan te bevelen.

Gereisd in juli 2006

• 10Patty Profittlich02-07-2006

De omgeving was heel mooi & je hebt alles bij de hand. (denk aan zwemmen, internetcafe, bank)

Het huisje op zich was mooi maar bij ons was er veel kappot zonder dat het was gerepareerd o.a. douche.

Heb ik nog een tip: we hebben ons suf gezocht naar een supermarkt op loopafstand maar als je de weg oversteekt heb je een pad dat je afloopt & daar zit een Coop. ( & ook restaurantjes, ijssalon etc.)

Gereisd met familie in juni 2006

Appartement Residence Fiore info