Géén boekingskosten

Hotel Garden

ItaliëTrentino en Zuid TirolPieve di Ledro

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Garden voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 12 reviews

7.3GoedScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten

12 Reviews over Garden

• 8LS01-08-2019

Goed en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst. Personeel spreekt Italiaans, Duits en Engels. Schone kamer. Driepersoons is met een slaapbank. Schoonmaak is prima. Zwembad is klein. Gelegen in een rustige goed onderhouden tuin. Ontbijt is goed. Veel taart, fruit, spek en ei. Brood is matig. Helaas geen normale croissants. Diner is uitstekend!!! Daar wordt duidelijk aandacht aan besteed. Ledromeer is erg helder. Het ligt op loopafstand. Daar vond je ook een paar restaurants en een ijssalon en supermarkt. Je kunt er surfen of een waterfiets huren. Waterschoenen zijn een aanrader. Je kunt op de stenen zitten aan het meer of op het gras onder de bomen. Het dorp Pieve is klein. Met een beperkt aantal winkeltjes en wat restaurants. Je komt hier dus echt voor de rust.
    We zijn ook nog naar Molina gereden aan de andere kant van het meer. Daar zijn ook wat restaurants. Maar minder winkels.

• 6Gerrit22-07-2016

Leuk meer, matig hotel.

Het hotel is vergane glorie, onze kamer was ouderwets. Het bed was klein (140 cm breed) en we rolden naar elkaar toe, zo zacht. Wel gezellig. Om het hotel is het mooi aangelegd met een zwembadje en ligstoelen en zitjes. Het Ledro meer is klein, maar zeer leuk. Mooie omgeving en prachtig weer. Het eten was, om het zacht te zeggen, niet onze standaard. Toch nog wel naar onze zin gehad.

• 7rene smeele12-07-2015

Hotel beetje oubollig, Ledromeer niet interessant.

Veel te kleine badkamer: douche 75x75 cm, als je op de wc zat, hing je neus in de wastafel. Uitsluitend Italiaanse tv-zenders,kamer verder vrij klein. Ontbijt goed, diner redelijk. personeel vriendelijk. Uitvalsbasis om Garda te bezoeken (20 autominuten), Ledromeer zonder bezienswaardigheden, wellicht leuk om te fietsen even te wandelen, wij vonden het verder niks!

• 8Mathilde10-07-2014

Echt goed

Niet al te groot hotel met een goede ligging in het dorp en niet ver van het meer. Grote tuin met verwarmd zwembad en tafeltennistafel. Gratis leenfietsen, ook mountainbikes. Goede keuken, sfeervolle ruimte. Aparte ontbijtruimte. Ontbijt erg goed. Alleen kamers zonder balkon. Wij waren tevreden met de kamer ( hoekkamer uitkijkend op tuin).

• 8patk21-04-2013

Hotel Garden

Wij hebben met 11 volwassenen en 6 kinderen het huwelijk van mijn zoon en schoondochter in Pieve di Ledro bijgewoond. Wij verbleven met zijn allen op 1 etage in het hotel waar we heel hartelijk zijn ontvangen. Het a.s. bruidspaar was een paar dagen eerder met hun kindertjes aangekomen. Wij hebben een paar hele fijne en gezellige dagen gehad met een fantastische huwelijksvoltrekking in een kapelletje op een paar minuten lopen vanaf het hotel. Het personeel was voor het bruidspaar en "gevolg" zeer behulpzaam en vriendelijk. Een prima familiehotel.

• 4p.h. oyens29-04-2012

Leuk hotel, maar geen aanrader

Ligging goed, omgeving druk, niet geschikt voor wandelaars, kamer matig, erg klein, maar het eten is een catastrofe. Zelden zo slecht gegeten. De bediening is vriendelijk maar niet geïnteresseerd.

• 7Familie W.06-08-2011

Heerlijk rustig

Wij zijn hier een week geweest en hebben het ontzettend goed gehad. Het hotel wordt momenteel gerenoveerd en wij hadden niet de beschikking over een gerenoveerde kamer. Ondanks dat was het een prima kamer. Het personeel is bijzonder aardig en doet haar best om zich verstaanbaar te maken in het engels, duits en een enkel woordje nederlands. Het meest prettig is toch wel de locatie in het knusse dorpje op korte loopafstand van het ledro meer. Knus, gezellig en met een eigen zwembad. De fietsen staan voor je klaar wanneer je wilt en de omgeving is een stuk rustiger dan het garda meer.

• 5Fam. Maas14-03-2010

Vergane Glorie!!

Wat een teleurstelling! We hadden geboekt via Internet, U raadt het al mooiste kamer afgebeeld. De tuin benaderd de waarheid echter de kamers kijken meer op een cel in een nonnen klooster. Niet vriendelijk, eten wel goed. Wij zij na twee dagen vertrokken, en hebben direct aan het Garda Meer alsnog een ander hotel geboekt.

Niet boeken dus.

• 8Edith13-07-2009

Prima accomodatie

Het hotel is rustig gelegen aan de rand van Pieve en op loopafstand van het meer. Mooie tuin met klein zwembad. De (gerestaureerde) kamers aan de kleine kant maar met mooie badkamer. Prima eten. Aardig personeel. Enige kennis van Italiaans wel handig.

• 9Steffi22-09-2008

Gutes-Preis-Leistungs-Verhältnis

wir waren zu siebt, habe vier Zimmer gesehen, sind teilweise sehr unterschiedlich, da das Haus renoviert wird. Aber generell für 3 Sterne in Ordnung bis sehr gut. Essen war sehr lecker abends, Frühstück auch absolut ausreichend und in Ordnung. Personal wurde mit der Zeit immer netter. Tolle Ausgangslage für Wanderungen, ruhiger Ort. Schöne Gartenanlage, wir würden wieder hin fahren!

Hotel Garden info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar