Appartement Casa Terazze sul Lago

Appartement Info

Meer appartementinfo

2 reviews over Appartement Casa Terazze sul Lago

• 6Wouter16-09-2014

Niet verkeerd, maar niet met kleine kinderen...

Hier 12 dagen vakantie gevierd met ons dochtertje van bijna 2. Het appartement is gelegen in de heuvels, niet ideaal en ook niet vermeld in de gidsen. Om er te komen moet je langs een steile slingerweg, dus wandelen is geen optie met de kleine. Alles moet dus met de auto gebeuren. Het appartement zelf is ruim opgezet met een prima keuken. De badkamer is ruim, maar de douchecabine is belachelijk klein voor elke willekeurige volwassene. Ook de bedden zijn niet best, met een veerbodem uit het jaar nul. Wel een flink terras met een waanzinnig uitzicht op het meer. Voor de kleine was er ook weinig te doen, kindvriendelijk is het pas vanaf een jaar of 5. De appartementen zijn ook heel gehorig. Je hoort alles van de buren. In het geval van ons irritant als onze dochter wilde slapen, anderzijds gênant voor ons als ze af en toe 's'nachts hard huilde. Kortom, met kleine kinderen af te raden en zelfs met z'n tweeën denk ik niet dat ik hier terug zal komen.

Met jonge kinderen

• 8elmootje08-03-2012

ruime mooie appartementen met prachtig uizicht

Zeer mooie appartementen, ruim en schoon. Wij hadden een appartement op de verdieping met aan twee kanten een groot terras met schitterend uitzicht over het lago di ledro. Zeer schoon helder bergmeer. Zeer vriendelijke eigenares heel behulpzaam. Wel een aardig stuk lopen naar een dorpje (met kleine kinderen) je hebt echt een auto nodig. Appartement is heerlijk koel in de nacht en rustig gelegen. Zwembad is zeer koud (onverwarmd) en wij hadden warm weer....... kraan bleef doorlopen dus water kon zich niet opwarmen maar zeker een mooie goede plek. Ruimte voor kinderen om lekker te spelen, bbq's .

Met jonge kinderen

1 tip over Appartement Casa Terazze sul Lago

• elmootje, 08-03-2012

Aan de overzijde van het meer is een mooi afgezet stuk met ondiep water wat met kleine kinderen geweldig is (met toezicht). Mooie wandelomgeving en watervallen.

0 vragen over Appartement Casa Terazze sul Lago

Appartement info