Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Azzurro voor je op een rij gezet:

14 Reviews over Azzurro

• 8Kroon10-01-2023

Eenvoudige, fijne camping in prachtige veelzijdige

Eenvoudige, fijne camping in een prachtige omgeving. De plaatsen zijn wisselend van grote maar voor Italiaanse begrippen ruim, wij stonden er met een caravan met voortent en 2 persoonstentje. Auto stond op ruime parkeerplaats (gras) tegenover de camping. Sanitair prima, fijne douches en als je niet in de spits gaat heb je warm water. Eten kan je prima op de naastgelegen camping. Supermarkt met ruim assortiment vind je weer aan de andere kant op 5 minuten lopen (heerlijk). Zwembad is prima voor de kids, het meer is geweldig, fijne temparatuur en super helder, je ziet de visjes zwemmen. Het weer vonden we hier perfect, de camping ligt ca. 600 meter hoger dan het nabijgelegen Gardameer en dat scheelt een paar graden, elke dag wordt je getrakteerd op een zacht windje (Orawind) vanaf het meer wat het hier zeer behaaglijk maakt. De omgeving is mooi en veelzijdig, huur een mountainbike en ga erop uit. Rondje wandelen om het meer, prachtig!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Bert24-08-2022

Prima verzorgde camping direct aan het Ledromeer.

Fijne verzorgde camping. Bij de receptie wordt je prima geholpen. Het zwembad is niet groot, maar goed verzorgd(zoet water). Je loopt zo via een poortje het Ledromeer in(mooi helder water), wel waterschoentjes meenemen. Er is geen animatie, maar wel een leuke bar(ook voor een kleine snack). De comfortplaatsen zij groot genoeg voor caravan, voortent en auto. Tussen 13.00-15.00 is de receptie en zwembad gesloten. Prachtige groene omgeving en je wandelt in 2.5 uur om het meer heen. Er is hier een aangenaam klimaat, zo’n 5 graden kouder als het Gardameer. Je zit hier ook op 550 meter hoogte (bergmeer). Op 400 meter ligt een fijne supermarkt en diverse restaurants. De weg naar de camping toe is wel voor ervaren caravanrijders, vergelijkbaar met de Fernpas. Je krijgt er wel een prachtig uitzicht voor terug.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Babs16-08-2022

om naar terug te keren

Fijne camping. Authentiek Italiaans in geweldige omgeving. Heerlijk verkoelend meer. Supermarkt en restaurants naast de camping. Wij hadden een ruime plek met uitzicht op t meer. Sanitair is smal maar heel schoon. Heerlijke douche met thermostaat kraan en 2 douchekoppen (regendouche en hand). Vriendelijke eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Fam Brinkman23-07-2020

Fantastisch mooi!

Geweldig mooi gelegen camping, keurig en schoon. Super aardige mensen.

• 10Eetgelegenheden
  • 9thfransen03-08-2019

Prachtige ligging, goed verzorgd en niet te groot

Middelgrote maar rustige camping (150 plaatsen schat ik) direct aan het prachtige Lago di Ledro (kiezelstrand). De plaatsen zijn redelijk groot en er is best veel schaduw. Toilet en douches zijn prima in orde (douchen gratis zo lang als je wilt en ook wc papier aanwezig). Ook het zwembad is keurig verzorgd. De ontvangst is super vriendelijk en de medewerkers doen echt hun best om je alle informatie te geven over dagtochten etc. Ook informatie over een doctorspost was direct beschikbaar en de volgende dag werd er ook gevraagd hoe het met "de patient" ging. Het publiek is een prettige mix van nationaliteiten. Supermarkt naast de camping en een keuze aan restaurantjes op loopafstand (in het dorpje).

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie Verplancke22-04-2019

Zeer goed!

Wij hebben een week op deze camping verbleven met onze mobilhome. Er zijn weinig minpuntjes! Het is een heel familiale camping, hartelijk onthaal, heel behulpzaam! Het zwembad is klein maar goed onderhouden. De camping op zich was heel verzorgd, wij hadden een iets kleinere plaats met zicht op het meer, gewoonweg zalig! Behalve de vele vliegjes, spinnetjes,.... De sanitaire blokken zijn wat verouderd maar zeer goed onderhouden en dit op ieder moment van de dag! We waren aangenaam verrast van de gastvrijheid in het restaurant, heel vriendelijk en zeer lekker eten voor een kleine prijs. Winkeltjes op wandelafstand. Bij de afrekening nog een presentje mee naar huis gekregen en alweer met een stralende glimlach van de dochters(familiebedrijf). Wij raden deze camping zeker aan!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8E. Stoter18-06-2018

Prima gestaan

Vanuit Levanto(Ligurië) hier naartoe gereden via Riva del Garda, omdat we niet zeker wisten hoe het aan te rijden was van de andere kant, daar de Anwb wegenkaart aangaf dat de weg voor ervaren caravanrijders is, 77-12%. Maar later erachter gekomen dat het van die kant ook kan, wel voor ervaren caravanrijders. Omdat we nog 2 overnachtingen op onze Goldcard van Camping Cheque hadden, en er min of meer langs kwamen wilden we hier wel heen en eens kijken hoe Italië er hier uitzag. Het is er prachtig. Zeer vriendelijke ontvangst en geen plek a/h meer, vanwege de kortingskaart. Geen probleem! Zwembad en prima sanitair, winkel op op 300 m. Eten op 400-550m, rechts vd camping en links op 160m, langs de weg en anders via de oever van het meer op naast gelegen camping Al Lago. Op camping Azzurro zelf kan met ook terecht voor een snack e/o wat drinken. Veel vaste staanders met bootjes op hun plek, wat een rommelig aanzien geeft.

• 8Eetgelegenheden
  • 4Monica14-06-2017

Una pessima esperienza

L'anno scorso quando siamo giunti al campeggio abbiamo chiesto un posto per il camper per un finesettimana. Il gestore ci ha risposto che il posto per noi c'era solamente se ci fossimo fermati almeno per dieci giorni, altrimenti non ce lo dava. Per stanchezza abbiamo accettato questa forma di ricatto , peraltro aggravato dall'atteggiamento arrogante del signore che così si è espresso: "Qui decido io, se vi va bene, bene, altrimenti andate via". Altri fatti sgradevoli sono successi nei dieci giorni e quindi abbiamo deciso che in questo camping non andremo mai più. Continuiamo a soggiornare al lago di Ledro, che è magnifico, perchè fortunatamente non ci sono solo loro.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Oriella10-08-2016

Da non consigliare

Sul sito viene scritto animali ammessi. Ho telefonato per conferma e mi è stato detto ok cani ben accetti. In realtà quando sono arrivata mi è stato detto che il cane doveva rimanere in camper o se era fuori dovevo mettere la museruola anche se rimaneva agganciato al camper con guinzaglio.Inoltre per i suoi bisogni dovevo andare nel campo oltre la strada anche per la semplice pipì. Fortuna che possiedo una femmina non oso immaginare come gestire un cane maschio.Non lo consiglio sicuramente a chi ama e possiede uni cane....e anche chi non li ha.....

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Emilio01-07-2015

voor een paar dagen in het voorseizoen

80 % seizoenplaatsen, beetje rommelig ingedeeld, beheerder weet niet echt wat wat ze levert , vraag ik of het 4 of 6 amp is zegt zij,je krijgt zat stroom wel 1 kw ????, voorseizoen stil ,tot het weekend wanneer de italianen komen,camping s' middags siesta tijden tussen 1 en 3 uur (mag je ook het zwembad niet in ???, maar die rustpauze geld alleen voor toeristen, de tuinman en andere blijven gewoon herrie maken, als je geen gebruik maakt van de kantine/bar krijg je eigenlijk met een andere beheerder te maken ,avond voor vertrek afrekenen is er niet bij ,volgende ochtend vanaf 8 uur ben je aan de beurt, anderen konden wel afrekenen de avond ervoor, als je een hond los laat lopen op de camping wordt je er op aangesproken (logisch) maar geldt niet voor italiaanse seizoenplaatshouders die lopen bijna allemaal los

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Alzer, 38060