Camping Al Lago

Camping Al Lago
8,1

5 tips over Camping Al Lago

Monique, 3-8-2018

Zeker doen;1. Lago di Tenno!! Schitterend meertje. Je kunt er zwemmen, wel kiezelstranden. 2.Over de Strada della Forra rijden. Echt geweldig!!!, je moet wel goed kunnen sturen, erg smal en soms in de achteruit om iemand te laten passeren.

Vissen viel tegen, weinig tot niets gevangen. Italianen vissen vooral op forel.

Paar muggen gespot

's avonds kan het (erg)afkoelen, fleece vest en spijkerbroek mee!

Van de twee weken, 11 zon/bewolkt 26-28 C , 3 paar flinke regen/onweersbuien

Wigbolt, 23-7-2015
De markt in Riva, met een bijbehorend bezoek aan het Gardameer
ajb, 11-8-2014
Tips: Verona, de bergen in de omgeving, watervallen , Gardameer

Gerda, 27-4-2014
Relaxte camping waar het in de zomermaanden door de hoogte (zo'n 650 meter) iets koeler/aangenamer is dan aan het Gardameer. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen of fietstochten in de bergen maken of je vertrekt er om te canyoningen in de omgeving. Een super tocht!
P.Damink, 19-5-2013
Geeeeen nachtleven, behalve ons gesnurk. Prachtige omgeving en heel veel leuke plekken om te bezoeken, bijvoorbeeld rond het Gardameer.