Tijdelijk €25 aanbetaling

Garni Princess

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Garni Princess voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

Meer aparthotel info

2 Reviews over Garni Princess

• 7S.24-02-2020

Knap app. mooi skigebied

Het app: prima voor 4 pers. Gezellige rondzit, kleine keuken met 2 kookplaatjes en koelkast. Stapelbed waarvan je de bovenste wegklapt indien deze niet nodig is. Is het bed wel nodig erg onhandig en onveilig, trappetje staat in gangpad met kapstok vol jassen er tegenover. Bij binnenkomst bed onveilig je loopt tegen de punt van het bed aan. Zwembad: prima kids veel gebruik van gemaakt na een dagje skiën. Sauna: deze dien je een dag van tevoren te reserveren erg onhandig. Restaurant: op zich voldoende keuze vonden wij het niet lekker. Skilift: dichtbij op zich te lopen hoewel een steile weg naar boven na een dag skiën niet fijn is. Skibus: direct voor het complex, niet bij skipas inbegrepen! Buskaart koop je in app. voor € 6,-- per week p/p. Let wel de mensen die het complex bezoeken hebben een andere mentaliteit dan wij dringen voor volle bussen en jij staat er nog. Of € 5,- per dag op parkeerpl. lift. Slecht ski ruim niet verwarmt.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9MARINO CORO'05-09-2009

Ci torno sempre volentieri

Frequento il residence-garni Princess da qualche anno (come del resto il Mayestic a Predazzo che fa parte della stessa catena "Trentino Residence"). Struttura molto confortevole in una zona stupenda. Ideale per famiglie. Lo consiglio.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Aparthotel Garni Princess info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Strada De Treve, 38032