Camping Val di Sole

Camping Info

Meer campinginfo

5 reviews over Camping Val di Sole

• 3Duncan08-08-2016

Helaas maar hier komen wij niet meer!!!

Camping ligt op een mooie plek in een hele mooie omgeving... Maar helaas zijn wij hier gauw weer gevlucht! Helemaal in gebouwd tussen campers en veel te kleine plekjes... Erg jammer onze eerste indruk was goed, maar de eigenaar propt het graag vol!!! Na twee nachten opzoek naar iets anders. ...

• 6Eetgelegenheden

• 7Herma05-09-2014

Camping ideaal voor prachtige bergwandelingen.

WIj hebben hier 5 nachten gekampeerd met onze kinderen van 8 en 11. Voor wandelen ideaal gelegen aan het einde van het dal. Zeer vriendelijk ontvangst in prima engels. De eerste aanblik vonden wij niet zo geweldig. Vrij veel vaste caravans. Kampeerplaatsen zijn verdeeld. Prachtige tentplaatsen. De caravanplaatsen gaven een iets minder verzorgde indruk maar dat deed niets aan het kamperen af. Je mocht zelf je plaats zoeken. Veel of weinig zon en je eigen uitzicht bepalen! Veel kinderen aanwezig van de vaste gasten. Leuke keurige speeltuin, voetbalveld en vooraan bij de ingang staat een trampoline. Sanitair verdeeld over 3 gebouwen. Allen keurig schoon. 1 gebouw is nieuw. Echt super geweldig! In cogolo een grote coop supermarkt. Brood op de camping. De sfeer is erg gezellig. Op zijn tijd wordt er iets georganiseerd. Daar hoor je op de camping zelf niets van. Op onze vertrekdag waren ze 's morgens vroeg hing er al een varken aan het spit.

Met jonge kinderen

• 7Herma05-09-2014

Fijne camping in prachtig wandelgebied.

Camping ligt aan het einde van een dal. Ideaal als uitgangspunt om te wandelen. WIj zijn hier 5 nachten geweest met 2 kinderen van 8 en 11. Leuke speeltuin en voetbalveld. Voor bij de camping een trampoline. Zeer vriendelijk ontvangst in goed engels. In het dorp cogolo supermarkt. Kleine supermarkt met brood op de camping. De camping is goed verdeeld in div. plaatsen. Vooral de tentplaatsen zijn schitterend. Leuke blokhutten te huur. Jammer dat bij de ingang je oog direct op de vaste plaatsen valt wat even een wat mindere indruk geeft. Sanitair is goed en keurig schoon. Er is 1 nieuw toilet gebouw. Geweldig mooi! De caravan plaatsen zijn iets minder verzorgd maar prima vertoeven. Bij aankomst mag je zelf je plaats zoeken. Veel plekken met schitterend uitzicht. I

Met jonge kinderen

• 7jan vos04-08-2014

Mooi wandelgebied , niet geschikt voor kinderen.

blokhuisje gehuurd voor 4 personen. Gelukkig waren we met zijn tweeen, anders loop je elkaar echt in de weg. Veel te klein voor z'n vieren. Voor kinderen is het niets.

• 8Eetgelegenheden

• 7Ferry The06-08-2008

Prachtig gelegen!

Dit is een eenvoudige camping met naar ik vermoed veel trouwe klanten. Ikzelf ben hier nu met gezin 2x in de winter en 1x in de zomer geweest. De eigenaar Valentino is een zeer vriendelijke aimabele man, die het Engels goed beheerst. Door de ligging is het een uitstekende uitvalsbasis voor skiën in de winter en wandeltochten in de andere seizoenen. Het is ook mogelijk eenvoudige blokhutten te huren. Het sanitair is keurig schoon en -zeker het nieuwste gebouw- redelijk luxe. Helaas is er geen zwembad, wat ik wel als een gemis ervaar. Wie weet gaat Valentino dat toch nog realiseren!

Familie

2 tips over Camping Val di Sole

• Herma, 05-09-2014

Lac Palud In Peio is een nieuwe kabelbaan naar 3000 mtr. Cevedale hutte en dan niet de zelfde weg terug maar via Lac Ceasaer. Is een stuwmeer hoog in de bergen.

• Herma, 05-09-2014

Lac Palu Niew is de kabelbaan van Peio naar 3000mtr. Berghut Cevedale en dan via Lac Ceasaer terug. Pas de Tonale Gaviapas

0 vragen over Camping Val di Sole

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig