Hotel Sole

6.6Voldoende

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Passo Tonale

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Sole?

6.6Voldoende

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

7 reviews over Hotel Sole

• 2019
    6Kristy JEURIS14-04-2019

Voor en nadelen

oordelen: zeer veel en lekker eten! 2 x per dag! Saladebuffet-keuze uit drie voorgerechten, waaronder soep of pasta-keuze uit 3 hoofdgerechten - daarna nog dessertbuffet. Dus prijs kwaliteit voor het eten: top! Skipiste: op wandelafstand - tgo piste is het skiverhuur, daar kan je een locker huren om alles in te zetten. Nadelen: in 1 woord KOUD. De verwarming wordt centraal opgezet, enkel 's avonds en dan nog niet overdreven. Wij hebben dus iedere dag koud gehad op de kamer. En geregeld konden we ons 's avonds enkel douchen met koud water. En dan het zwembad, dat was ook zeer koud! Bubbelbad even koud! Zo jammer!De kamer zelf is ook wel verouderd en vooral de badkamer dringend aan vernieuwing toe! We sliepen daarbij ook nog eens boven de bar. (Lawaai)

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

8Wouter23-04-2012

Goed skihotel

Hotel Sole beschikt over mooie kamers. Het eten is niet erg gevarieerd maar voldoende om de honger te stillen (zeker goede prijs kwaliteit verhouding). De wellness omvat een zwembad en sauna. op 10 min stappen van de pistes

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8LeenV21-03-2011

aanrader

Voor het eerst zijn we teruggekeerd naar een eerder bezocht hotel. Na alle prijsvergelijkingen bleek deze formule via skifriends de beste te zijn. Hotel Sole is zeker aan te raden. Wat vorig jaar een minpunt was ivm de afstand tot de skipistes, werd dit jaar opgelost door ski's af te geven aan een skishop die ze voor 10 euro per week voor je bijhoudt en vlak aan de piste ligt, dus max 15 meter wandelen met je ski's. ideaal...het zwembadwater was behoorlijk warmer dan vorig jaar. De spa is zeker 4* waard, heb dit jaar ook de massage uitgeprobeerd: gewoon super en zeker niet duur.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Kathy VH26-04-2010

Prijs/kwaliteit een aanrader

We waren daar van 10 tot 17 april, met 3 gezinnen, de tweede week van de paasvakantie. De hotelbaas is heel vriendelijk en ook het personeel. De welness is eerder een 4sterren waard (elk zijn badjas). We hadden volpensioen en telkens konden we gevarieerd kiezen uit 3 voorgerechten en hoofdgerechten en verschillende desserts. De kamers waren eenvoudig maar in orde. Gezellige bar voor 's avonds ... Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker aan te raden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8NancyB20-04-2010

Gezellig familiaal hotel

1e week pasen geweest. Klein en gezellig hotel. Kamers redelijk klein, maar wel proper. Eten zeer goed, steeds keuze uit 3 gerechten. Zwembad inderdaad te koud. Wel goede spa. Net iets te ver van de piste. Mooi skigebied. Niet supergroot wel de moeite.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8LeenV16-04-2010

zeer goed 3 * hotel, pistes 10 min stappen

In april 2010 geweest. Aangekomen in sneeuwstorm om volgende dag schitterend weer met goede sneeuw te hebben en dat zo een volle week. Hotel heeft goede kamers, lekker eten en goede spa. Vooral voetenjacuzzi is aan te raden. Zwembad had redelijk koud water. Ski lockers zijn ok maar te klein voor snow board. Met ski's enz is het 10 min stappen naar skipistes en liften. Misschien in hotel dichtbij piste locker proberen huren?

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in april 2010