Hotel La Mirandola

7 reviews over Hotel La Mirandola

• 2019
    8Jurriaan23-01-2019

Zeer goed!

Het is een zeer goed hotel. De medewerkers doen er alles aan om het jou naar de zin te maken. Wellness is heerlijk na een dag skiën. Het avondeten is zeer goed! Streekgerechten en verse ingrediënten. Die ene michelinster klopt zeker. Het enige minpunt is dat de bedden nogal kort zijn en hard liggen. Maar dat went na een aantal nachten ook wel weer. De omgeving is erg mooi. Het eten op de piste zeer goedkoop en zeer goed! Prijs kwaliteit zeer goed! Het skigebied van Passo del Tonale heb je in princiepe snel bekeken. 2 dagen ongeveer. Maar in de buurt (20 minuten rijden met auto) is een skigebied dat ook onderdeel uitmaakt van het skirama skigebied, 170km piste ligt daar klaar om te doen. Kortom, als je dit hotel boekt krijg je geen spijt. Neem wel de uitgebreide Skipas. Wij hadden die geboekt via touroperator. Kost 75 euro extra, maar dan kan je het hele skirama gebied skiën. Een goede uitvalsbasis dus, hotel Mirandola.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Wil van Erp20-05-2017

Onvergetelijk mooi

Een prachtig tot hotel verbouwd klooster uit de 16-17e eeuw met zeer vriendelijk personeel en een goede service voor heel schappelijke prijzen. De bediening van het avondeten wordt verzorgd in kloosterstijl met veel aandacht voor de destijds gebruikte voedingsbestanddelen. Apart maar wel lekker.Skipiste op loopafstand maar er rijdt ook een pendelbus naar het centrum. 20 minuten verwijderd van de pistes van Campiglio.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Reiziger29-01-2017

Zeer goed eten en prachtig gelegen

Ons verblijf bij La Mirandola is zeer goed bevallen. De kwaliteit van het avondeten (elke avond minimaal 4 volwaardige gangen) was ongekend hoog. De wellness (jacuzzi, sauna, stoomsauna) was erg fijn en modern. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamers waren basic, maar dat was niet storend voor ons. In het dorpje van La Mirandola zelf is weinig te beleven, maar Ponte di Legno en Madonna di Campiglio liggen om de hoek zijn zeker een bezoekje waard.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Joyce17-01-2017

Prima verblijF gezien de prijs!

Na 30 jaar oostenrijk/Frankrijk voor het eerst naar Italie. Hotel Mirandola, in Passo del Tonale voor €450,00 inc. Hotel, halfpension, en skipas! Is ons goed bevallen. Prijs-kwaliteit is goed. Hotel is wat ze noemen autenthiek, kamers erg basic, bedden ronduit slecht! Dit heeft echt verbetering nodig. Restaurant prima, heerlijk gegeten en goed verzorgd. Welness was ook prima. Verder vriendelijk personeel, alleen was het in het hotel echt te koud! Gasten zaten soms met jassen aan aan tafel. We hebben er een prima vakantie gehad, maar vinden de km rijden toch wel erg ver!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9severijns lieve10-04-2012

mirandola

Voor ons is het hotel heel goed meegevallen.het eten was lekker maar Soms ook wel uitdagend omdat je het niet kent.....je lust het of je lust het niet. De kamer kan een beetje verf gebruiken !!!maar alles was aanwezig wat je nodig had; Prijs -kwaliteit staat in verhouding. ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. wij hebben een prima week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 3W. Vrijburg26-02-2012

Wat een tegenvaller...

Raam in de kamer zo hoog dat je er niet doorheen kan kijken. Douche spuit water tegen de muren, niet omlaag. Kamer stonk enorm naar riool (402). Er waren geen haakjes oid in de kamer waar je iets aan kan ophangen. Geen animatie voor kinderen hoewel wel beloofd. In de brochure lijkt t alsof er een zwembad is maar die is er niet. De sauna is pas na 16.00 uur open en alleen voor 16 jaar of ouder. Internet is duur. 5,- voor 2 uur en niet op de kamers te ontvangen, alleen in de recreatieruimte op de 1e verdieping. Hotel heeft 4 verdiepingen, lift gaat maar tot de 3e. Terras heeft alleen oude picknicktafels, geen leuk zitje of lekkere stoelen. Bus van het hotel brengt je gratis wanneer je maar wilt naar het dorp. Fijn is ook dat kinderen tot 8 jaar gratis verblijven en een gratis ski pas krijgen. ,'s avonds is er niks te doen in het hotel. Het ligt vrij afgelegen boven, net buiten, een dorpje. Geen winkelcentrum, alleen een spar en wat winkels voor ski spullen. Eten prima (alacarte).

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 10Peter Rijs en Corien Jonker07-02-2011

GEWELDIG TOP HOTEL !!

Afgelopen week hebben wij met onze dochter (10 jaar) doorgebracht in "La Mirandola". Het was voor ons de 1ste keer dat wij in Italië gingen skiën en dat is mede door onze verblijfplaats uitstekend bevallen. “La Mirandola” is met één woord ... SUPER!! Als je een plek zoekt waar je werkelijk een onbezorgde vakantie in een vriendelijke omgeving wilt hebben moet je hier zijn (3 sterren is volgens ons absoluut ondergewaardeerd). In ieder geval zullen wij hier zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Hotel La Mirandola info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages