Hotel Delle Alpi

Heerlijk verblijf!

Tania Silvestro
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Delle Alpi is een héérlijk hotel. De mensen zijn vriendelijk, het eten is heerlijk en de ligging is perfect.. aan de achterkant van het hotel uitstappen en zo de skibus(gratis) in, dit is ideaal voor als je ski les hebt (begin van het dorp) of meteen de loipe op achter het hotel! Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Ik zal nooit deze hotel boeken

maria
4-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

de 4 sterren zijn absoluut niet verdient. Ik zal ze niet meer dan 2 sterren geven: slechte kamers (te hoge prijs), onvriendelijke bediening, matig eten, te kostbaar, geen sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Serieus tegengevallen

Nele
14-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

We gaan al een aantal jaar op vakantie met een reisorganisatie die club-skivakanties aanbiedt. Dit hebben we nog nooit gehad! Het hotel is maar daar is niets van te merken. De kamer was veel te klein, er was geen bergruimte (bv. toiletproducten moesten op de grond), het zwembad is veel te klein voor het aantal personen in het hotel (het is een drukte!). De beloofde 2* Michelinkok moet ziek geweest zijn. Een hele week hebben we op het zelfde tafellaken moeten eten (kinderen morsen al wel eens) en onze mond moeten afvegen aan dezelfde serviette. Wij raden het niemand aan! De beloofde verbindingslift met de piste blijkt een te kleine gewone lift waar iedereen mee naar boven moet op hetzelfde uur. Aanschuiven is de boodschap!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

2008

Gezellig hotel met een goede keuken

pierre rutten
27-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig hotel met een goede keuken. Behulpzaam personeel. Skigebied is super. De pistes in Tonale zijn prima voor de gemiddelde skieer. de verbinding met Ponte di Legno is super en dit dorp heeft voldoende pistes voor gevorderden. Gletscher kan groter, mogelijkheden zijn er. Afdaling naar ´t dorp is super. De prijzen voor eten en drank zijn goed betaalbaar, dit in tegenstelling tot andere skigebieden. Ik heb 34 jaar ski/ervaring en heb ca. 15 verschillende skigebieden bezocht in Zwitserland, Oostenrijk en nu Italie. Het skigebied, de preparatie en controle van de italiaanse politie op overmatig drankgebruik, komt daardoor bij mij in de top-3. Zeer aanbevelenswaardig.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Zeer mooie en brede skipistes,goede sneeuw, alleen het ons

Charlotte
9-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer mooie en brede skipistes,goede sneeuw, alleen het hotel viel ons tegen! Het eten was niet lekker, het personeel was onvriendelijk, ze 'smeten' je borden met eten op de tafel, konden alleen Italiaans (ook geen paar woorden Engels..), kleine kamer.. Kortom, geen Delli Alpi meer!!

Gereisd Anders in september 2005

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delle Alpi in Passo Tonale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delle Alpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.