Hotel Regina Dolomiti

Weer vandaag2°-6°

1 review over Hotel Regina Dolomiti in het Nederlands

Gedateerd maar wel heel schoon

Ger,
21-9-2017

Dit hotel is schoon, het eten redelijk de gerechten kwamen wel in razend tempo op tafel, het ontbijt redelijk tot goed. De kamers,het sanitair en het beddegoed waren schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina Dolomiti in Panchia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina Dolomiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.