Hotel Scoiattolo

ItaliëTrentino en Zuid TirolPampeago

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Scoiattolo voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 10 reviews

9FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 9Waardering
  • 9.5Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Scoiattolo

• 9bart (josk groep)05-02-2017

super goed hotel

alles top eten service personeel après ski bar ski locker zwembad sauna complex bedden badkamer

alles top

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Werner30-12-2014

Zeer goed en uitstekende gelegen hotel

Elke morgen snel naar de piste met de golfkar-taxi van het hotel. Kamers aan kleine kant, maar proper en aangenaam. Zeer vriendelijke service. Lekker eten, maar mocht het niet naar de zin zijn van de kinderen, dan kan je altijd een pizza bestellen. Onze zoon van 6 jaar amuseerde zich zeer goed met andere kinderen en kicker tafel. Weinig ander vertier voor iets oudere kinderen. Welness viel in de smaak bij echtgenote, zwembad klein, zeker als het wat drukker wordt met jongere kinderen. Wifi slechts beperkt aanwezig - lobby en enkele kamers - en toen wij er waren aan trage kant. Gelegen aan de voet van de pistes, einde van doodlopende straat met twee hotels en bijhorende bars, maar verder weg van een dorp; auto nodig voor souvenirs of winkels. Wel zeer goede skishop naast de deur voor degelijk materiaal en skihuur. Voor skiërs een uitstekend hotel.

• 10an verhoeven29-12-2014

Een superaanrader, zeker met kids!

Een superaangenaam hotel, vriendelijk personeel, super ligging tov de pistes. Het is een proper hotel met een aparte speelruimte voor de kids. De gastvrouw is enorm vriendelijk. Onze jongste was ziek en zij stond direct paraat om mee naar oplossingen te zoeken. Er werd ook apart eten aangeboden voor haar (lactose intolerant) Je kon ook elke avond, apart van het uitgebreide menu, spaghetti of pizza bestellen. We hebben er ook de kerstdagen doorgebracht. Kerstavond zeer gezellig ingericht met een prachtig menu. Het zwembad (zeer proper): ook een aanrader. De gastheer bracht ons elke dag met het golfkarretje naar de pistes. (ook overdag moest je naar het hotel terugkomen) De kamers waren zeer netjes en ruim genoeg. We sliepen met onze twee kids op een kamer (zij hadden een stapelbed) We raden dit hotel zeker aan: proper, netjes, enorm vriendelijk, kindgericht, ... een echte toppertje.

• 9Claudio16-08-2010

Un posto da provare!!!!!

Salve a tutti, è la prima volta che scrivo una recensione ma volevo con tutto il cuore farvi conoscere la nostra esperienza. Siamo tornati dalla nostra settimana di vacanza 01/08/2010 08/08/2010 dall'hotel Scoiattolo a Pampeago possiamo dire solo che per chi ama la montagna è un posto incantevole, la cortesia dei proprietari è talmente familiare e semplice che ti fà sentire veramente a casa, le camere sono comode e pulite (abbiamo soggiornato in due doppie tipo confort) il rapporto qualità prezzo è ottimo. E' una valle stupenda c'è tanto da fare e da visitare, difficile annoiarsi. Il cibo e la cortesia del personale, al di sopra delle aspettative. Cosa dire di più!!! Noi siamo una famiglia con una bimba di 8 anni ed una ragazza di 19 anni e devo dire che entrambe non volevano andar via. Torneremo sicuramente ma con qualche giorno in più. Un abbraccio e un Grazie di cuore a Valerio, e alla sua famiglia. Ancora grazie per la torta a sorpresa per il compleanno di mio marito.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anny15-04-2009

Comodissimo per sci e gite; simpatica area fitness

2 famiglie con bimbi: ci siamo trovati molto bene!

• 9Jeroen Ringers23-03-2009

Wat een topper

Wij zijn meteen reisorganisatie naar hotel Scoiatollo op ski vakantie geweest. Het was een topper van formaat. De medewerkers van onze organisatie zorgden voor een zorgloze vakantie. Het eten was goed. Het ski gebied viel mee, maar zeer kindvriendelijk. Ook het hotel was zeer kindvriendelijk. Alleen jammer van die kleine klim naar de skipiste. Voor een kleine vergoeding meer kunt U de suite nemen in het hotel. Zeker een aanrader, vooral de douche. Volgend jaar boeken we weer.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Ralf Gutzeit02-01-2009

Scoiattolo Pampeago

Super Urlaub 2008. Sehr zufrieden mit Service und Hotel.

• 10An Rogmans19-05-2008

zijn hier in maart gaan skiën. Superligging, vlak aan de piste, even berg op stappen is goed voor de opwarming, botten en ski's kan je gratis bij Mario achterlaten onder de skilift. Uitbaters zijn een superlief koppel. Vanaf dit jaar ook zwembad, alles proper en in orde. Waren er met pasen, en kregen speciaal paasmenu. Niets op aan te merken, hier komen we zeker terug. Groeten An

• 9Mommen-Jones26-10-2007

zijn daar zeker 7jaar na elkaar geweest en steeds goed ontvangen, wij zijn ons hart verloren aan het skigebied gewoon tof voor een familie!!

• 910-11-2006

Zeer goed hotel met mooie kamers en goede keuken. en naast een grote sportzaak voor skihuur voordelige prijzen de ligging o 200 m van de liften is een luxe en vriendelijke uitbaters.

EEN AANRADER

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar