Appartement Villa Stella Residence

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag5°-1°
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Stella Residence voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Villa Stella Residence in het Nederlands

super net appartement

g
10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier van 28 feb tot 5maart geweest met 4 volwassenen.

Echt een super mooi en schoon appartementencomplex.

De skibus stopt voor de deur dat is ideaal.

Iedere dag verse broodjes bij de deur, heel eerlijk dat hadden er wel 6 mogen zijn ipv 4..zeker de mannen lusten wel 2 broodje in de ochtend.

Wij zouden hier zo weer terug gaan en het skiën is er werkelijk prachtig!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Super appartement

sebastiaan hekel
14-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ben in 2010 een week in app. 42 geweest en ik ben net terug van een week in app 62 en kan niet anders zeggen dan SUPER, de service perfect, hygiene heel goed, ruimte goed en alles is heel goed onderhouden. Het eenige minpuntje is het trage wifi, maar goed daar heb je geen last van als je over de brede en rustige pistes aan het boarden bent!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Eind augustus 2012 verbleven wij hier met onze kinderen (van 6 maanden en 2,5 jaar) in een appartment. Het appartement was erg ruim en zeer schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie ligt vanaf het centrum gezien bovenaan een steile helling waardoor naar het centrum wandelen wel een behoorlijke inspanning vereist. In de omgeving kun je prachtige wandelingen maken. een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

super, in dit geval in de zomer

l.clarijs
1-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prettig appartement, luxe en met een mooi balkon, met uitzicht op Ortisei en de Sassolongo. Fantastische omgeving om op hoogte mooie wandelingen te maken. Skiliften helpen daarbij, maar ook de voorzieningen in het dorp. Villa Stella ligt centraal en toch rustig.

Gereisd met partner in juli 2012

Leuk appartementen complex

Bregje
22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi schoon en net appartementen complex, dichtbij het centrum en skilift.Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, wij hadden een probleem met de electriciteit en dat werd correct opgelost.

Nadeel is dat het 2 persoonsappartement meer een hotelkamer is met een keukenblok, je kan niet echt lekker zitten of even relaxen na een dagje skien.

Gereisd met partner in maart 2009
2007
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Villa Stella is een smaakvol en netjes ingericht appartementencomplex, geschikt voor 2 tot 6 personen. Het woongedeelte is wat klein opgezet met slechts één grote eettafel. Een bank is in geen van de appartementen aanwezig. De hal, slaapkamers ( goede bedden!) en badkamer zijn een stuk ruimer qua oppervlakte. Wij verbleven op de begane grond, helaas met weinig daglicht. Sommige slaapkamers hadden dan ook geen raam. Het is aan te raden een appartement te kiezen op een hoger gelegen verdieping. Pluspunt: iedere ochtend zorgt het personeel voor (gratis) verse broodjes aan de deur!! Verder: 5 min. lopen naar de skiliften, de Villa ligt tegen het dropscentrum aan en een kleine supermarkt zit op de hoek.

Gereisd anders in maart 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Stella Residence in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Stella Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.