Appartement Villa Hubertus

8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Hubertus voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Villa Hubertus in het Nederlands

Top appartement, goede prijs/kwaliteit verhouding

Sven Baas,
14-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan nooit 2 jaar naar dezelfde accommodatie. Alleen voor Villa Hubertus maken we een uitzondering. 4 jaar achter elkaar heen geweest. Dit appartementen complex is netjes en prima verzorgt. Contact met de eigenaar is prima. Geen nieuws = goed nieuws. En het grote voordeel is de afstand naar de maar liefst 1200 kilometer piste. De 'Schiphol' band is op 50 meter lopen. Sinds dat ik ski (vanaf mijn 9e, ieder jaar) heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zo dichtbij de lift. Een leuk verblijf die, in onze ogen, totaal geen overdreven luxe heeft. #jebenttochdeheledagopdepiste

Gereisd met vrienden in januari 2016

Net appartement

Victor Meijer
16-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi ruim appartement maar een beetje saai. Het complex heeft geen echte receptie en daarom is er weinig contact met de eigenaar en is er weinig sfeer.

Het uitzicht is schitterend en de ligging tov de liften is uitstekend. Het is 50 m lopen naar de roltrap richting de gondel voor Seceda en 5 min lopen naar de eitjes richting Seiseralm. Het centrum is ook dichtbij. Het is schoon en een paar jaar oud. De WIfi is traag en voor de kinderen is er niks te doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi en verzorgt appartementen complex. Dichtbij lift (+/- 50 meter) en dus toegang tot het grootste skigebied ter wereld. Zeer gevarieerde pistes.

Gereisd met vrienden in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Hubertus voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Hubertus in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.