Hotel Sureghes

Weer vandaag-3°-10°

• Ligging t.o.v. pistes8,6

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met erg goede keuken. 4-gangen keuzemenu met saladebuffet. Schone kamers. Nazitten kan in de bar. Ligging t.o.v. pistes erg gunstig. Ortisei is een compact dorp met alles wat je nodig hebt. Fijn groot skigebied en genoeg café's voor een gezellige nazit. Verwacht hier geen lawaaierige apres-ski want die is er niet.

4 reviews over Hotel Sureghes in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

Een prima hotel met mooie kamers, en dichtbij een skilift.

Echter, wij werden in dit hotel ronduit onvriendelijk behandeld. Onze tafel in de eetzaal stond op vijf centimeter (echt!) van de volgende, en vlakbij de deur naar de keuken. Geen prettig plekje om een week te zitten. Vriendelijk gevraagd of er een mogelijkheid was voor een andere tafel, maar er werd niet eens geluisterd..

• Ligging t.o.v. pistes8

Après-ski in Ortisei is beperkt; veel senioren; rustig 'Spa'-dorp met winkelstraat; cabinelift naar Seiser Alm skigebied, met niet al te steile pistes, op 100 m. afstand; cabinelift richting Sellagebied op 4 minuten lopen, dan via loopband en roltrap.

• Ligging t.o.v. pistes9

Goed adres dichtbij skilift naar Seiseralm en op 2 loopminuten van het leuke centrum. Het skigebied aan de andere kant van het dorp is eenvoudig te bereiken via roltrappen door het centrum. Hotel heeft royaal ontbijt en heerlijk 4-gangen(keuze)menu. Ook de hotelbar is gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sureghes in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sureghes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.