Pension Sonnalp

Pension

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnalp voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Sonnalp in het Nederlands

Goed verblijf

Johnson
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Superaardig(e) eigenaars/personeel en goed ontbijt. Kamer is schoon. Hadden kamer op 3e verdieping, dit betekende bukken in badkamer t.o.v. schuine dak. Ligging t.o.v. skiliften is vrij ver, maar beloopbaar. Incl. zwemkaart voor prima zwembad in Ortisei. Ook gratis buskaart Val Gardena wordt verstrekt.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresVia Grohmann 111 39046(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnalp in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnalp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.