Appartement Saskia

Zeer gezellig. ruime appartementen

Martijn
13-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn hier meerdere keren geweest. Ideaal boven een pizzaria, geen zin om te koken dan halen we het toch gewoon beneden. Ideale plek voor grotere groepen die toch hun eigen kamer/badkamer willen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

goed appartement voor groepen

Fem
22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben afgelopen week met een groep vrienden in het 9 persoons appartement gezeten. In tegenstelling tot wat in de reisbrochure stond hadden we 4 slaapkamers (3x 2 persoons en 1x 3-persoons) i.p.v. 3. Erg fijn!

Fijn appartement, schoon, aardige eigenaresse, redelijk goede ligging.

Enige minpuntjes, de woonkamer was wel wat krap voor 9 personen. Er waren bijvoorbeeld maar 6 zitplekken op de bank en eigenlijk maar 8 plekken aan tafel.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Lekker slaapkamers met eigen wc/douche

john lodders
9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben hier in de 4 week van januari gezeten. Grote slaapkamers emt eigen wc/douche op de kamer en die zijn perfect. Daarnaast een grote keuken met een vaste bank en lssen stoelen. Als je zelf kookt goed te doen maar lekker relax zitten is er niet bij. Wij zeten regelmatig beneden in de pizeria waar jet heerlijk kunt eten en drinken. zeer vriendelijk gastvrouw !! p.s. Je moet wl met de bus naar de liften maar dat is slechts 5 minuten.

Gereisd met vrienden in januari 2009

2007

Leuk gezellig appartement

Frank
24-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk gezellig appartement. Ideaal voor grote groepen. Pistes zijn niet heel er dichtbij ca 15 min lopen. Met de bus is het prima te doen. Aardig eigenaresse. Tip ga eten in het restaurant van dit appartement. Ze maken er echt de heerlijkste pizza's van heel Italie. Wij zijn er nu 2 jaar geweest. 1e jr met 18 pers en het 2e jaar met 20 personen.

Gereisd met vrienden in januari 2007

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Saskia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saskia in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saskia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.