Appartement Saskia

7.8Goed

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Ortisei - Sankt Ulrich

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Saskia?

7.8Goed

Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Saskia

• 8Martijn13-12-2009

Zeer gezellig. ruime appartementen

We zijn hier meerdere keren geweest. Ideaal boven een pizzaria, geen zin om te koken dan halen we het toch gewoon beneden. Ideale plek voor grotere groepen die toch hun eigen kamer/badkamer willen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

• 8Fem22-03-2009

goed appartement voor groepen

Wij hebben afgelopen week met een groep vrienden in het 9 persoons appartement gezeten. In tegenstelling tot wat in de reisbrochure stond hadden we 4 slaapkamers (3x 2 persoons en 1x 3-persoons) i.p.v. 3. Erg fijn! Fijn appartement, schoon, aardige eigenaresse, redelijk goede ligging. Enige minpuntjes, de woonkamer was wel wat krap voor 9 personen. Er waren bijvoorbeeld maar 6 zitplekken op de bank en eigenlijk maar 8 plekken aan tafel.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7john lodders09-02-2009

Lekker slaapkamers met eigen wc/douche

We hebben hier in de 4 week van januari gezeten. Grote slaapkamers emt eigen wc/douche op de kamer en die zijn perfect. Daarnaast een grote keuken met een vaste bank en lssen stoelen. Als je zelf kookt goed te doen maar lekker relax zitten is er niet bij. Wij zeten regelmatig beneden in de pizeria waar jet heerlijk kunt eten en drinken. zeer vriendelijk gastvrouw !! p.s. Je moet wl met de bus naar de liften maar dat is slechts 5 minuten.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Frank24-05-2007

Leuk gezellig appartement. Ideaal voor grote groepen. Pistes zijn niet heel er dichtbij ca 15 min lopen. Met de bus is het prima te doen. Aardig eigenaresse. Tip ga eten in het restaurant van dit appartement. Ze maken er echt de heerlijkste pizza's van heel Italie. Wij zijn er nu 2 jaar geweest. 1e jr met 18 pers en het 2e jaar met 20 personen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2007