Appartement Residence Ciastel

Victor Meijer
22-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruim appartement dat je een gevoel van luxe geeft. Het ligt aan de rand van het dorp vlak bij de lift naar de Seiseralm en het openbare zwembad. Mirka en staf zijn super vriendelijk en behulpzaam. Wij komen er al 6 jaar en we komen veel gasten tegen die we voor gaande jaren ook zijn tegen gekomen, men komt dus graag terug. De wellness is heerlijk na een dag op de pistes, zeker met de borrel die wordt aangeboden door Mirka. Het is niet goedkoop maar het is een prijs die bij een 4-sterren accommodatie past. De keuken is wat krap en met het noodzakelijke ingericht, vandaar de 8 voor de inrichting. Over het schoonhouden tijdens het verblijf niets dan lof. Het bed is super en de badkamer uitstekend. In de kelder is een speelkamer voor de kinderen waar ze prima hun gang kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Ciastel in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Ciastel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.