Hotel Rainell

Hotel Rainell
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,7

11 reviews over Hotel Rainell in het Nederlands

Fantastisch panorama en leuk stadje

b_goudswaard1
11-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt een aanrader Alpenhotel Rainell, altijd een prachtig uitzicht.

Zeer verzorgde kamers in een smaakvol gedecoreerde omgeving.

Met ook een zeer goed restaurant!

Vlakbij enkele (oefenpistes) en wat verder van de liften waarmee je echt alle kanten opkunt. Ook als je niet kunt skieen zijn er prachtige wandelpaden en kan je elke dag een andere wandeling kiezen.

Ortisei is een leuk stadje met veel goede en gezellige bars en restaurants.

De klim naar het hotel is goed voor de conditie, maar misschien niet voor iedereen een aanrader, wacht dan maar even op de hotelbus die wacht op je onderaan bij de brug!

erg goed!

Desiree
8-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

hotel Rainell is een meer dan prima hotel, wij verbleven in een junior suite deze had een zeer ruime badkamer en woon/slaapkamer. Het hotel is gezellig en het personeel is erg gastvrij en de service is erg goed. Het eten bestaat 's avonds uit een keuzemenu en was telkens erg goed en niet een standaard hap elke avond. Aanrader. Het enige minpuntje is de steile weg naar het dorp, maar hiervoor rijden shuttle busjes en je kan ook naar het hotel skieen genruik lift Palmer en Furdenan)en vanaf het hotel naar de gondel skieen is ook mogelijk, de ligging was voor ons dus absoluut geen probleem.

Niet weer.

Meijer
25-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Rainell is een alleraardigst hotel - om te zien, en de kamers zijn mooi. Maar, het eten is belabberd, de bediening in het restaurant ziet er niet uit en het hotel is nogal somber van binnen.

• Ligging t.o.v. pistes7

Een prachtig hotel een eindje boven ortisei. Wij hadden gelezen dat het 300m van het centrum ligt, misschien is dat hemelsbreed het geval, maar je loopt niet zo naar het dorpje. Een steile slingerweg brengt je naar het hotel. 's Ochtends en 's avonds gaat er een busje die je heen en weer brengt, maar als je er overdag bent is het een ander verhaal.

Overdag is er niemand te bekennen in het hotel, en je kan haast geen tosti bestellen.

's Avonds na het eten gaat iedereen er direct naar bed, en ook het barpersoneel lijkt het niet prettig te vinden als je van plan bent om tot 23u te blijven zitten.

Het hotel verder is heel mooi. Keurige slaapkamers die elke keer prima worden schoongemaakt. Het ontbijt en avondeten smaakt ook erg goed.

Dus wil je een goed hotel puur voor het skien, dan is het een goed hotel.Je kan naast het hotel je ski's onder doen en naar de gondel skien.

Bijzonder goed!

BMD
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een week wintersport met 4 vrienden. Hotel is prachtig met mooie ruime kamers en een goed verzorgde skikelder. Zeer vriendelijke eigenaar en vooral Dana van de bediening verdient een medaille voor servicegerichtheid (wat een geheugen!). Het ontbijt is erg goed en ook de menu's voor het diner zijn prima met een heerlijke saladebar iedere avond. Het skigebied is top met veel verschillende mogelijkheden in de buurt. Ook het dorp is erg leuk. Goed om te shoppen. Après ski is zeer beperkt in Ortisei. Alleen de Siglu Bar, maar daar moet je van houden.

Iedere zondag kun je gratis vanuit het hotel een skitour doen onder begeleiding van een skileraar; absolute aanrader!

Het hotel ligt op een heuvel naast de gondelbaan naar de Seiser Alm. Erg steile weg en dus geen pretje. Gelukkig rijdt er 's ochtends en aan het eind van de middag een taxibus die je naar het dorp/hotel brengt. Een taxirit koste ons €10 (€2 p.p.).

Alpenhotel Rainell is wat mij betreft een aanrader!

2008

Mooie ligging, dicht bij liften en centrum. (Beetje steil).

Gezellig stadje.

• Ligging t.o.v. pistes6

Een echte aanrader dit hotel! Lekker eten, zowel eigenaren als bediening waren zeer vriendelijk. Ligging van het hotel is helaas wel wat ongunstig, de weg ernaar toe is erg steil en daarom lastig. Er is wel een gratis hotelbus, maar wil je er vroeg mij ophouden dan moet je omhoogklimmen (hetgeen erg tegenvalt) de bus rijdt pas vanaf 15:30 en voor het laatst om 18u. Ortisei is een aardig gebied voor de beginner, wil je verder kijken dan ben je op de skibus aangewezen die mutje vol zit en een behoorlijk stuk moet afleggen (naar Wolkenstein). Vind je dat niet erg dan zul je in dit hotel een topweek hebben! Nogmaals, het hotel maakte een boel goed, we hebben een supervakantie gehad, maar zullen de volgende keer kiezen voor een meer centraal gelegen hotel. Tip! Ga vooral niet op de piste lunchen, maar in het dorp of bij een hotel/restaurant op de piste, het eten in de gewone `pisterestaurants` valt erg tegen en is erg duur(10 euro voor een kaisersmarren is heel normaal).

2007

in januari 2005 geweest

debby de geus
20-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

in januari 2005 geweest. goed hotel voor een heerlijke wintersport in italiaanse sferen. de eigenaar kwam regelmatig een praatje maken en had leuke tips voor een mooie ski dag. zeker een aanrader als je een sfeervolle accommodatie belangrijk vindt. het plaatsje ortisei heeft leuke winkeltjes en restaurantjes. het skigebied is super!

• Ligging t.o.v. pistes7

Bijzonder goed hotel, vriendelijk personeel en prima service met een skibusje van en naar de lift.

Jammer dat er wat weinig sneeuw lag, maar de zon heeft heel veel goedgemaakt.

Eigenaar en zijn vader geven veel aandacht aan de gasten en zijn bijzonder behulpzaam.

Een aanrader, ook voor gasten die met de bus komen. Worden opgehaald en weggebracht naar het marktplein. (zonder extra kosten)

• Ligging t.o.v. pistes9

we zijn net terug van een week Hotel Rainell in Ortisei en hebben het heel erg naar ons zin gehad, mooi famlie hotel ,prima kamers en super uitzicht en zeer vriendelijk personeel, een parel in de Alpen, prijsvriendelijk stadje, het hotel heeft uitzicht over heel Ortisei! Wij gaan zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Rainell voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainell in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rainell scoort een 8.58 uit 10 op basis van 11 reviews.