Hotel Pontives

ItaliëTrentino en Zuid TirolOrtisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pontives voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 10 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 10 reviews
  • 6.3Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Pontives

• 9Ron05-05-2015

Fantastisch Hotel

Bij de Fam. Kasslatte staat de bezoeker(s) centraal en runnen zij in een gemoedelijke sfeer het hotel op een fantastische wijze! Het eten kon niet op en was elke dag een feest.
    Enig minpuntje is de afstand van hotel naar skigebied. De shuttle van Michael maakt uiteindelijk weer een hoop goed! In één woord: "perfetto"

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 7Annemiek27-01-2014

Fijn hotel!

Goed hotel met heel lekker eten(veel). Vriendelijk personeel. Shuttlebus brengt je naar de pistes of naar het centrum, haalt je na een telefoontje ook weer op. Let op: een extra ontbijt( als je bv s'morgens aan komt) kost €15,- p.p. Ook de drankjes zijn geprijsd. Kopje thee kost €2,90, 1/4 liter wijn €5,-

• 9Linda 20-03-2012

Erg goed

Prettig hotel met vriendelijke eigenaren. Kamers ruim, uitgebreid ontbijtbuffet (eieren met spek, croissants etc.), avondeten erg goed en veel. Het busje rijdt tussen 8 en 18.00 uur, je kan bellen als je opgehaald wilt worden. Binnen 10 minuten ben je bij de skilift. Wij waren met grote groep en konden ook 's avonds bij elkaar blijven zitten om bijv. spelletjes te doen.

• 9Jacques11-03-2012

Prettig hotel met goede service

Nu voor het tweede jaar in Pontives geweest. Nog steeds een prima hotel, het personeel lijkt wat ontdooider en toegankelijker, ook de baas. Prettig vonden we de busservice, je wordt naar de piste gebracht en na een telefoontje weer opgehaald. Ondanks de afstand is de piste dan toch dichtbij, je hoeft niet te sjouwen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 5ann14-04-2011

niet snel.

geen hotel dat ik snel weer zal kiezen, kamer donker, kapotte vloerbedeking, weinig sfeer, oude rommel skihok, ontbijt zeer min, veel jam's geen schaal met vleeswaren/kaas, alles moest gevraagd worden,melk voor muslie,broodjes te weinig, steeds maar bijvragen omdat je met 5 pers bent en niet met 2,veel zoete koek, avond eten oke,busje oke, alleen maar tot 17.15, stuurse eigenaar die pas tegen dat je weer weggaat iets ontdooit, prijs/kwaliteit is dit hotel veel te duur,ongeving is 'n industrie,zeer ongezellig en de afstand naar centrum is echt geen 3 km, hebben beter hotel's gehad voor deze prijs.

• 1Ligging t.o.v. pistes
  • 9Jacques van der Pols02-04-2011

Prima hotel voor een redelijke prijs

Het hotel heeft uitstekend eten en voor ons was de "busregeling"prima, maar we waren dan ook nooit later dan 17.00 uur. Het kostte soms wat moeite om een glimlach op een gezicht te krijgen, hoewel je niet kan zeggen dat ze echt onvriendelijk zijn. Contact bleef wat afstandelijk.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6GAM14-03-2011

De beoordelingen zijn behoorlijk overdreven

Het beloofde skibusje reed maar tot 17.30, daarna werd je met veel gemopper nog wel gehaald tot uiterlijk 18.00 uur. De bediening zou aan de vreugde bijdragen als ze wat flexibeler en vriendelijker zouden zijn. Het eten is erg goed,bij het ontbijt waren waren vleeswaren en kaas afgepast, je kon er wel bij vragen. Een glimlach zou wonderen doen. Het dinner was goed in het bijzonder de toetjes. De skiberong is oud en er waren wel kastjes maar geen standaards voor de schoenen.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 7S Nelissen09-03-2011

Verwacht geen extra's

Prijs kwaliteit is goed. Geschikt voor reizigers die niets naar het skieen verwachten. Het eten is goed en genoeg. Knorrige eigenaren en stipt 7 uur wordt je aan tafel verwacht, skibus rijdt helaas maar tot kw over 5. Koude douche na half 6 maar een voordeel is het 2 persoonsbed dat daadwerkelijk ook 2 pers is ipv 2 losse bedden.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 10Monique en Peter15-03-2009

GEWELDIG WEEK!!

Heerlijk hotel met zoveel service: Nog niet genoeg van het heerlijke eten gehad? (Kan het me niet voorstellen) maar je mag meer bestellen. Wij vertrokken zaterdagochtend alweer voor het ontbijt, krijgen we een lunchpakket mee voor onderweg van de hele lieve "CHEF". Super lieve hond, Ricky. Kamers zijn wat oud ingericht maar heel netjes en fris. Het onbrak ons aan niks! Busje hoefde we maar te bellen, binnen een kwartier bracht en haalde hij ons! TOP TOP TOP!!

• 8N. Schaaf11-11-2007

Goed hotel, de ligging is ongeveer drie kilometer van de skiliften vandaan. Er rijdt dagelijks een busje van het hotel naar de skiliften en haalt je aan het einde van de skidag weer op. Perfect geregeld.Het eten is uitstekend het is dus een aanrader om half pension te kiezen. Verwarmde skiruimte.

Hotel Pontives info

Building information