Hotel Platz

ItaliëTrentino en Zuid TirolOrtisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Platz voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews
+173/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 7 reviews
  • 8Waardering
  • 5.9Ligging t.o.v. pistes

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Platz

• 8Suzanne12-03-2018

Mooi hotel, beetje verouderd

Een erg fijn hotel, het is wat verouderd maar het personeel en lekkere eten maakt een hoop goed. Ook de spa is erg mooi. Let zeker op met welke kamer je boekt, de zolderkamers zijn bv een stuk kleiner en donkerder dan de andere kamers. Onze grotere kamer had ook nog een apart 'zitje' met tafel, ideaal om een spelletje op te spelen rustig op de eigen kamer.

Het hotel ligt verder weg van Ortisei dan we dachten, wat voor ons een groot nadeel is. Er is een skibus, maar die gaat 1x per uur en niet ieder uur (als de buschauffeur pauze heeft gaat hij niet). Ook zit deze heel erg vol. Wij verkozen om zelf met de auto naar beneden te gaan, dan doe je er ongeveer 15 minuten over. Er is genoeg parkeerplek onder de skiliften en dit is niet duur (6-8 euro per dag).

Het hotel doet alles om het je naar de zin te maken. Zo was er een avond met live muziek, een avond met hapjes en drankjes vooraf aan het eten, enzovoort.

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 7Regine (en Henk)04-02-2018

Prima hotel met goede service en lekker eten

• Lekker eten
    • Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Vriendelijk personeel
    • Sauna en jacuzi

• Met auto of bus naar de pistes
    • Hotel heeft opknapbeurt nodig
    • Hygiëne: Poes loopt door de keuken In de sauna en bubbelbad houdt men zich niet aan de regels en daar wordt niet op gelet.
    • Er is geen binnenbad (staat wel op de website)
    • 4Ligging t.o.v. pistes
  • 8Mieke22-02-2016

Vriendelijk

Sporthotel Platz is een erg betaalbaar hotel. De ski bus stopt voor de deur en in c.a. 10 minuten ben je in het dorp bij de skilift. Het personeel is opvallend vriendelijk en attent. Het restaurant is zeer goed, zowel avondeten als ontbijt. Ik vond het vooral een gezellig hotel waar je in de avond nog lekker beneden kon zitten met een boekje en heerlijke Italiaanse wijn. Een nadeel vond ik de kamer, deze was erg klein. Ook de badkamer was een klein en een beetje verouderd hokje. Maar deze nadelen wegen niet op tegen de voordelen en de prijs. En die kerkklok? Waar in Oostenrijk heb je geen last van kerkklokken? Ben je tenminste op tijd op de piste!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Maaike09-03-2014

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima hotel, lekker eten. Ligt op ca 5minuten rijden van ortisei. Bus komt om het half uur maar parkeren kost een hele dag 6 euro is ortisei. Er is een kleine maar prima sauna, en een klein zwembad. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je kunt hier diverse routes lopen, maar wij komen om te skiën en dat gaat hier heel goed voor beginners gecombineerd met gevorderden. Voor ieder wat wils.

• 8hbdevreden21-03-2012

Supervakantie in Sport Hotel Platz

Zijn hier in maart 2012 een week geweest,zeer vriendelijk personeel ,fijn en lekker ontbijt en heerlijk avondeten .Kamer niet te ruim maar wel alles aanwezig ,konden ook gebruik maken van een zeer ruim balkon . Totaal een hele fijne week hier gehad .De skibus stopt vlakbij het hotel(75 meter) en dat is wel net zo makkelijk aangezien dit hotel wel een km of 6 van Ortisei verwijderd is en daar de dichstbij gelegen skilift ligt .Mooie skigebieden rondom . Al met een prima aanrader !!

• 9irene lubsina20-01-2012

super

Very special place with very special people!

• 8Hans en Ineke11-01-2010

Redelijk goed idyllisch gelegen hotel

Wij waren daar maart 2006. Pufels is uniek idyllisch dorpje gelegen op berg boven Ortisei. Heerlijk rustig, afgezien van luidende kerkklok 's-ochtends vroeg 50 m. van hotel. Goede kamers. Eten zeker goed; keuzemenu. Nadeel is dat 19 uur vaste tijd was om aan tafel te gaan. Erg vriendelijk personeel. Sauna en mini-zwembad erg klein. Shuttlebusje naar skilift in Ortisei. Soms te weinig plaats, dus dan 20 minuten wachten. 1x per week live-bandje (zeer geen onaardige populaire muziek). Maakte zelf foto's van publiek :-)) Erg mooie wandelweg naar Seiseralm.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Martine.16-09-2004

Fijn hotel, eenvoudige kamers en sauna. Erg vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ligt wel een eindje van de skipistes maar de prijs is dan ook zeer laag. Echt aanrader.

Hotel Platz info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar