Hotel Pension Villa Luise

• Ligging t.o.v. pistes2,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Villa Luise voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pension Villa Luise in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Leuk pension maar te ver van de piste

Anoniem
5-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes2

Pension Villa Luise is een leuk pension. De kamers zijn netjes en redelijk groot. Ontbijt is prima. Het is alleen een kwartier lopen naar de skiliften en het pension staat boven op een berg. Dus niet erg fijn. Er is wel een bushalte vlakbij, maar je moet alsnog een heel stijl stuk omhoog (of naar beneden) lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Villa Luise in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Villa Luise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Villa Luise scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.