Hotel Luna Mondschein

Betaalbaar super hotel

Henk,
30-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super hotel prima service gastvrij en zeer vriendelijk personeel waar niets te veel is. Ontbijt en avond eten is perfect verzorgd alles is mogelijk. Een echte betaalbare aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch !

Thijs,
28-9-2018

Dit jaar weer terug geweest in dit hotel. De kamer het zwembad en de service was weer uitstekend. Wij hadden half pension geboekt zeker aan te raden.

net zo goed als vorig jaar. Wij hadden half pension was weer uitstekend.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Warm, gezellig en mooi hotel Luna Mondschein!

Nikolai,
26-3-2018

Prachtig mooi weer en een fijne verblijf in het hotel Luna Mondschein! Alles was goed ! Iets minder goed paar mistige dagen!

Gereisd met partner in maart 2018

Prachtig!

nicolai sevcenko
      18-4-2017
      • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed! Ligging van het hotel van het centrum en de ski lift op de loop afstaand. Binnen paar minuten met de busje van het hotel je wordt naar de ski lift gebracht en terug opgehaald. Aardige,lieve en vriendelijke personnel. De personnel staat altijd voor de gasten klaar! Lekker eten en niet te weinig. Schoon en neetjes! De kamers hebben een mooi uitzicht naar de bergen of naar het dorp! Lekker makkelijk ski materiaal bestelen. Mooi en groot overdekt parkeer garage. Makkelijk met eigen vervoer naar toe rijden. Mooi wellness, waar kan je genieten van ontspannende massage! Mooi zwembad! Het was de derde jaar dat we naar toe geweest en we hopen volgende jaar weer naar toe te gaan! Dede bar en het restaurant worden in april op nieuw aangekleed!!! De omgeving biedt heel veel mogelijkheden: lekker winkel, mooie terrasje om te genieten van mooie weer! Lieve en aardige Nederland's sprekende eigenaresse! De ski bus naar de andere skigebieden dichtbij het hotel en je rijdt met de skipas gratis naar toe!

Gereisd met partner in maart 2017

Fred van Waardenburg
      12-2-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7
      • Ligging t.o.v. pistes7

Eigenlijk alleen maar superb. De kamers waren recent gerenoveerd, maar waren daarvoor ook uitstekend. Het hotel kent een geweldige keuken, bediening en gastvriendelijke staff. De spa is geweldig en het zwembad heerlijk na een dag baarden of skiën. Eigenaresse is Nederlands en helpt iedereeen met alles. Dit geldt ook voor het overigeersoneel. Vanaf c.a. 17.00 uur is er een soort happy hour, en kun je een aantal door eigen gemaakte heerlijkheden eten, drinken en proeven. Mijn favoriet in Ortisei.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      • Ligging t.o.v. pistes10

10- 15 minuten van het centrum! De bus naar de skilift als van het hotel of openbaar. Eten is lekker. Vriendelijke personeel. Lekker ontspannen in de sauna en in het zwembad . Beauty salon aanwezig.Netjes en schoon. Mooi uitzicht naar de bergen. Skiematerial bestellen op loop afstand en bestelling wordt gebracht en opgehaald! Lekker makkelijk! De skiepas is te koop in het Hotel dus hoeft niet in lange rij bij de kassa! Weer lekker makkelijk. Leuke kado wienkels voor klein en groot! Mooi om te schoppen en gelijk een mooie terras pakken voor bakje koffie of glasje wijn. Het centrum met twee Supermarkten! De pisten zijn voor iedereen en juist voor de beginners en heel mooi om de kleintjes laten leren skieen. Het hotel is makkelijk te bereiken met eigen auto. Het hotel Luna heeft eigen ondergarage!

Gereisd met partner in maart 2016

Fantastisch Hotel

J. Rijsdijk- van Woudenberg
      7-4-2015
      • Ligging t.o.v. pistes6
      • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Luna Mondschein is een prima hotel, alles is superschoon, het eten super lekker als in een sterrenrestaurant, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de eigenaren vriendelijk en geinteresseerd in de gasten op een goede manier. Het hotel ligt iets buiten het centrum en de gondels maar het shuttlebusje van het hotel brengt en haalt je op waar je naar toe wilt. Het skigebied is fantastisch, voor elk wat wils. We zijn voor de vierde keer in Ortisei op wintersport geweest en nog lang niet uitgekeken op het gebied en hotel Luna Mondschein !!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Uitstekend en vriendelijk

n.sevcenko
      17-3-2015
      • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn niet terug van de wintersport. Het hotel waar we een week waren heeft ons verbaasd met de vriendelijkheid van personeel. De keuken was erg lekker en uitgebreid. Vriendelijkheid en openheid van de eigenaresse en haar personeel heeft ons diep geraakt met hun gastvrijheid. De kamers netjes en schoon. Zwembad en sauna perfect. De buschauffeurs zijn vriendelijk en stonden altijd voor ons klaar. De omgeving rustig en mooi. Het was iedere dag s middag lekker genieten van lekkere koopje soep en lekkere hapjes.
      Iedere dag werd onze kamer schoongemak en we hadden iedere dag schone baddoeken. Binnen 10 minuten waren we in het centrum van Ortisei. Bij de problemen konden we terecht bij de receptie en met vriendelijke glimlach van de personeel waren onze problemen zomaar geregeld. Hotel Luna mondschein ligt op de loopafstand van het centrum. Dichtbij is meer dan genoeg om leuke dingen te zien: delicatessenwinkel, meubelmuseum en prachtige huizen met mooie kleuren. Speeltuin voor klein.

Gereisd met partner in Fri Mar 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

top hotel

a knobel
      2-2-2015
      • Ligging t.o.v. pistes9

we hebben een super week gehad top eten service niet normaal busje brengt je binnen vijf minuten naar de liften directie super gast vrij kamers erg schoon niks negatief een aanrader voor elke ski lief hebber gr fam knobel Alkmaar

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

SUPER SERVICE!

Priscilla
      18-3-2012
      • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is echt een aanrader, niets is teveel voor het personeel en de service is uitmuntend!

Er gaat een shuttle busje van het hotel naar de lift. Ook terug super geregeld, een telefoontje naar de chauffeur en 5 min later sta je weer bij het hotel.

's middags staat in de bar soep en apfhelstrudel klaar, dit behoord ook tot de standaard service. Kluisje en wifi behoord daar ook toe en er is een mogelijkheid tot een wifi routeer op de kamer voor optimaal bereik! En bij vroeg vertrek wordt er ook een lunch pakket voor u gemaakt.

Dus samengevat een super SCHOON en ZEER goed onderhouden hotel met een 5+ sterren service!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hooibad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
      • Sport & SpelTafeltennis
      • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Mondschein in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Mondschein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.