Hotel Garni Vanadis

poppe
8-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al 4 keer op wintersport in Ortisei geweest en elke keer komen wij bij Thomas en z'n familie terrecht. Je voelt je er snel welkom en thuis, ontbijtbuffet is uitstekend en een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding. Ook al hebben we vele gebieden om te skieen gehad in Oostenrijk en Italie, Ortisei is gewoon super. Tip: restaurant Tubladel in Ortisei!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2008
2006

Was een gezellige vakantie in een gezellig familie maar de

evert
12-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Was een gezellige vakantie in een gezellig familie hotelletje. gedateerd, maar dat zijn de meeste. Prijs/kwaliteit prima en de eigenaar/familie zijn erg vriendelijk. We gaan nog een keer op herhaling.

Gereisd Familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Vanadis in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Vanadis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.