Hotel Garni Snaltnerhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolOrtisei - Sankt Ulrich

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Garni Snaltnerhof voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews

8.3FantastischScore uit 8 reviews
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Garni Snaltnerhof

• 0Baccarani17-06-2011

Un posto dove torni sempre volentieri

Soggiono rilassante reso ancora più piacevole dalla cortesia, simpatia e disponibilità del Sig. Peter.

3T

• 10andy21-12-2010

wir sinds

snaltnerhof ist immer für einen aufenthalt egal ob sommer od winter lg.aus WIEN andi u die bande

• 9Alexia&Leo18-09-2010

Perchè una vacanza al Garnì Snaltnerhof

Sono solamente 10 anni che alloggiamo in tutte le stagioni nelle diverse camere dell'hotel! Possiamo così dire che sono tutte accoglienti spaziose e sopratutto molto pulite. La colazione dolce/salata è ottima e abbondante. Una nota di merito in particolare al simpatico recpetionist Peter, sempre disponibile a prodigarsi per ogni richiesta.

• 8Johanna28-02-2010

gewoon netjes en verzorgd

Goede voorjaarsvakantie gehad in Snaltnerhof. Gewoon netjes en goed. Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening. Peter van de receptie is altijd hartelijk en zeer gastvrij. Kamers zijn keurig met een hele schone en ruime badkamer. Gewoon niets te klagen voor ons. Ligging tov pistes, centrum en busstation kan niet beter. Er is geen accomodatie die beter gelegen is in Ortisei. Soms moet je wel een beetje lawaai van het centrum voor lief nemen als je 's nachts je raam open hebt maar dat is dan ook het enige waar je wat last van kunt hebben. Als je dit heel vervelend vindt moet je maar niet in het centrum gaan zitten. Met het raam dicht hoor je overigens niets.

• 8mirjam28-02-2009

gewoon goed

Voor de zoveelste keer weer in Snaltnerhof geweest. Het was zoals elk jaar prima voor elkaar. Nette kamer, goed ontbijt en altijd vriendeljk. Er is verder niets te doen in het hotel maar dat hoeft ook niet. Je hebt alles in de directe omgeving van het hotel. Wij waren wederom zeer tevreden.

• 8Nicole24-02-2009

Hele goede service!!

Goed hotel, met prachtieg ruime familiekamers, wat zeker tijdens de wintersport heel fijn is als je veel spullen mee hebt. Ontbijt is goed, in het restaurant in de kelder kun je heel goed avondeten voor een mooie prijs. Dicht bij de liften, 5 minuten lopen. Maar vooral de service is heel goed, wat je ook wilt of vraagt het kan worden geregeld met een grote glimlach. Wij gaan volgend jaar weer!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8miranda02-03-2008

wederom zijn wij in Snaltnerhof geweest. Het was weer goed. het ontbijt was beter dan vorig jaar. veel keuze! Als je een cappucino wilt bij het ontbijt of een eitje moet je extra betalen maar ik heb elke dag een cappucino genomen maar er was niemand die vroeg naar een kamernummer en we hebben dit dan ook niet betaald.We hebben het na jaren dit hotel bezocht te hebben weer super gehad. Vele vrienden van ons zitten tegelijkertijd met ons in Ortisei maar ons hotel dat zeer betaalbaar is ligt het beste ten opzichte van de liften en de vriendelijkheid van Peter en de eigenaar zijn goed. We hebben wederom een supervakantie gehad. We komen volgend jaar zeker terug.Groetjes aan Peter en de heer Hofer. Het was weer fijn.

• 8Willy05-03-2007

Wij zijn al 7 keer in Snaltnerhof geweest. Ligging is perfect! Service is meer dan prims. Peter van de receptie is altijd hulpvaardig. Toen wij een een dag te vroeg aankwamen en het hotel vol was heeft hij heel veel moeite gedaan om voor ons een ander hotel te boeken. Wij willen alleen maar in dit hotel want het is het best gelegen in het hele dorp. Gewoon heel gastvrij!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 7Mirjam11-10-2006

Wij komen al 5 jaar in Garni Snaltnerhof. Het is fantastisch gelegen ten opzichte van de lifen en het uitgaansleven. Het hotel is goed met goede bedden en een prima badkamer. Verder zijn er geen faciliteiten maar als je overal lekker kunt eten en drinken hab je toch ook niks nodig! Voor ons is het de ideale plek in Oritei. Als je een kamer hebt aan de Atoniusplatz kan het op zaterdag nog wel eens wat lawaaierig zijn omdat de locals dan uitgaan. Vraag naar een kamer aan de straatkant dan heb je nooit last en dan hoor je alleen het riveirtje dat er langs stroomt. Het ontbijt is eenvoudig maar goed.

Hotel Garni Snaltnerhof info

Facilities