Hotel Garni Rives

Willem
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Goede kamer, perfect ontbijt, vriendelijke bediening

Gereisd Met partner in januari 2019

Net Pension maar voor ons niet meer

NancyenMarcel
30-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Garni Rives is een net Pension. Simpel maar wel lekker ontbijt. Het is een familie pension. De eigenaren waren niet gastvrij. Kregen bij aankomst weinig informatie en alleen maar regeltjes over hoe om te gaan met de kamer. Ze kregen het voor elkaar om aan de persoonlijke bezittingen te komen. De verwarmende ruimte voor de skischoenen is matig. Schoenen drogen niet echt. De pittige heuvel valt erg tegen. Vooral met de skischoenen aan. De aansluitende piste voor de gondel is er niet meer. Altijd de berg op en af lopen! Qua prijs niets te klagen. In het pension kun je 's avonds niets meer van drinken krijgen waardoor je verplicht bent om langer in het dorp te vertoeven of vroeg naar bed.

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima, net verblijf

Ron de Lange
25-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

50 meter van piste.... dit is slechts een sleepliftje, dan kan je wel naar de lift van seiseralm skieen, maar beter is toch die ca 500 m te lopen. Nette kamers met alles erop en eraan, elke dag worden ze opgeruimd en gehele dag door wordt alles schoongehouden!! Verwarmde schoenruimte is ideaal! Op de helling, dus terug van skieen even klimmen, maar goed te doen. Ontbijt is prima, wel zelf om "extra's" vragen zoals gekookt ei. De ontbijtruimte is ook op andere tijden te gebruiken en drinken is dan ook gewoon te koop, wel weer even om vragen! (eind van de week betalen). Eigenaars is echt niets mis mee, hij heeft wel moeite met mensen die te veel alcohol drinken of zich misdragen. Het onderscheid tussen "privat" en voor de gasten is wat vaag, maar ook hier weer: even vragen! Bij het zwembad eten is nu de aanrader, niet duur, dichtbij en kwalitatief perfect! Concordia was ook perfect, maar iets verder lopen. Vergeet ook de apreskikoepel niet aan te doen, gezellig!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Rives voor je op een rij gezet:

prima hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding

Familie Dijk
14-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het garni ligt gunstig t.o.v. centrum en seiser-alm liften. En vlakbij het zwembad, waar je gratis gebruik van mag maken. Erg lekker! Het wandelpad is inderdaad een klimmetje! Wij gingen soms met de auto richting Selva dus dan maakt het niks uit. Ook verwarmde skiruimte, ook prettig. Ontbijt is prima, en de eigenaars waren vriendelijk. Kamers zijn zeer netjes en worden erg goed schoongemaakt, elke dag. Wat wil je nog meer. Eten bij Terrazza werd aanbevolen en dit is terecht, lekker eten, vriendelijk personeel en niet duur. Al met al best een aanrader voor wie het klimmetje aankan!

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

We hebben net met de hele familie een geweldige achter de

Ivon
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben net met de hele familie een geweldige wintersportweek achter de rug. De kamers waren erg schoon en netjes. De 3 persoonskamer had zelfs een bidet! De Gastheer Peter en zijn vrouw waren erg vriendelijk en niet zoals eerder vermeld nukkig. Het zal je eigen instelling wel zijn om goed behandeld te worden. Ontbijt was prima. Brood en broodjes en kaas en worst. Was er te kort dan kwam er bij. Muesli, cornflakes, yoghurt, zoete broodjes. Noem maar op. Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd Familie in februari 2008
2007

Tijdens ons verblijf in 2004 hadden wij een schitterende 6

Annet
15-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tijdens ons verblijf in 2004 hadden wij een schitterende kamer en nieuwe prachtige luxe badkamer. Erg schoon (iedere dag schoonmaak). Locatie van pand is dichtbij de piste en het centrum. Je hebt beschikking over een ruim balkon.

Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar samen met 6 vrienden deze accomodatie opnieuw hebben geboekt. Zijn benieuwd of we weer zo'n top vakantie krijgen!

Gereisd Met partner in februari 2004

2005

Voor mensen die voor een betaalbare prijs, een willen

Paul Ploeger
28-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor mensen die voor een betaalbare prijs, een fantastische wintersportvakantie willen hebben

Gereisd Anders in maart 2005

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Rives in Ortisei - Sankt Ulrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Rives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.